Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

+++JOULUKUISET MUSSUKAT (su&ma)+++

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän hyvä asia on. Me ollaan vietetty perhepäivää ihan kotosalla.

Pe oltiin kylässä ja la oli meillä vieraita, joten yksi lepopäivä on paikallaan. Huomenna alkaa esikoulu taas viikon loman jälkeen ja voi olla rankka aamu lapsille. Kohta mennään kävelylle.

Yöllä heräsin taas kauheaan jalkakramppiin. Poljin hegenpelastamiseksi jalkaa patjaan, ennen kuin pääsin jaloilleni. Kai se on uskottava, että pitää vetää joka yöksi nuo miehen jalkapallosukat jalkaan. Lämmin selvästi auttaa. Taidan myös lisätä magnesiumin määrää.

Muuten olo onkin mainio, vauvaa alkaa kyllä pikkuhiljaa painaa, mutta on vissiin aika ylhäällä, kun ei liitoksissa tunnu. Noin yhdeksän viikkoa vielä ja jännitän koska alkaa tukala osuus, hyvä näin että näinkin pitkälle olen tässä raskaudessa mukavasti porskuttanut (toisin kuin edellisessä).

Vatsallaankin pystyisin nukkumaan, joka ihmetyttää minua. Nyt en vain enää uskalla, voiko istukan toimita jotenkin häiriintyä tms?

No, me jatketaan täällä.

Doshijas ja Nuppuliinu 30+5

Vierailija
2/12 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä vietetty perhe koti päivää,aamulla käytiin ostamassa käytetyt kaksosten rattaat,pesin ne oikein kunnolla ja saunassa ne sit kuivukin nopeasti.Ei ne mitkään uudet oo mut eiköhän noilla nyt porskuta sen mitä tarvii.

sit käytii kävellen lähikaupassa perheenä ja meidän tuurilla alkoi sataa vettä sitten ku suunniteltii puistoonkii menemistä.

ilta nyt sit oleskeltu sisällä ja touhuiltu kaikenlaista tai lähinnä neiti ja mies touhunnu ja mä oon taas ihan naatti...väsymys vaan vaivaa,saa nähdä ke onko hb mikä?! tuntuu et voisin nukkuu koko ajan ja rautaa nyt kuitenkin syön.

vaavi painaa alas ja ylös ja tukalaa on,potkut tuntuu joka kohtaa ja välil vaikee kävellä,nousta,istua,hengittää jne...

lasken vaan päiviä et menis viikot nopeasti=) tulis jo joulu....

mut nyt neidin luo touhuumaa...

manja ja tonttu 31+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa on menny touhutessa viikonloppu. On pullat paistettu ja siivoiltu ja urheiltu. Uimasta just tulin, sitä ennen kävin lenkillä.

Närästys riivaa kovasti, mistään ei ole oikein hyötyä, gaviscon on lopussa, pitäis käydä hakemassa lisää. Renniet ja raskaus närästys eivät tehoa lainkaan, eikä mitkään poppakonstit.

Odotan kovasti loman alkua, enää kaksi viikkoa. On hurjasti siivottavaa kotona. Sitten kun kaikki on siivottu ja varastointi ongelmat ratkaistu, niin annan itselleni luvan pystyttää vauvan sängyn. Houkuttas ihan hirveästi.

Painosta..... Miten teillä muilla? Minulla ei ensin lähteny nousemaan, nyt on ihan parin viimeisen viikon aikana noussut tosi paljon ja nyt siis koko aikana noin 6 kg tullu. En oo ikinä näin paljoa painanu, vaikka monta raskautta takana. Ja eniten hirvittää se, että tässä vielä 9 viikkoa olis jäljellä:-( Jos paino nousee tätä vauhtia, 20 kg ehtii tässä raskaudessa paino nousta.

Ei ku nukkumaan tässä täytyy ruveta, että jaksaa taas aamulla töihin rientää.... hölmöltä tuntuu, kun kaikki aina kysyy, miten oikein jaksat töissä olla - kun ei oo mitään vaivaa töissä ollu - ja kaksi viikkoahan enää jäljellä, jos ei olisi noita talvilomia, jaksaisin varmaan olla ihan virallisen loman alkuun (tietysti huomenna jään saikulle...)

P-M 31+0

Vierailija
4/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on lämpötila noussut niin että kohta varmaan voikukat taas kukkii... Minne se on tämä maailma menossa...

Piitu-Miinako se oli joka painonnoususta kyseli? Mulla on joka raskaudessa noussut n. 20kg paino mutta tässä raskaudessa siis tähän mennessä vasta 1-2kg. Oksennustauti vei pari kiloa ja olen syönyt tosi hyvin omasta mielestäni, siis vähäisiä määriä ja melko harvoin. Olen tyytyväinen kun ylipainoa nimittäin on ennestään parikymmentä kiloa. Yritän pitää kokonaisnousun noin kymmenessä kilossa. Jos menee kaksi viikkoa LA:n yli ja turvotus vaan lisääntyy niin voi olla tosi vaikea homma mutta yritetään.

Keskiviikkona sit mullakin tulee oikeasti täyteen tuo 30 rv ja sen kunniaksi pääsee neuvolaan. Toivon että kaikki edelleen OK ja hb päälle 115.

Doshijas tuosta olosta jutteli, mullakaan ei vielä tunnu tukalalta ollenkaan. Närästyskin loppunut kun viime viikolla manasin sitä että pitääkö mennä hakemaan lääkettä. Jotenkin tuntuu et vauva olis vähän alempana kun aikaisemmin, eikä painais noita sisäelimiä+keuhkoja niin paljon. Kyllä potkut tuntuu kylkiluissa sekä rintsikoiden kaarituissa joten ei se beibi voi kovin alhaalla olla. Saa nähdä tuleeko poika kun musta siltä tuntuu... Oon nähnyt unen että poikafiiliksestä huolimatta tulis tyttö ;-) !

Mä kohta lähden kirjastoon ja kaupoille, kattomaan vähän lahjoja lapsille. Oon saanut joululahja-asiat tosi hyvälle mallille niin ettei tartte sitten joulun alla tuskaisena enää missään kierrellä. :-) Jes!

Hauskaa päivää joulukuisille!

Sintagma 29+5 (nlan mukaan 30+1 mutta ei huijata itseämme ;-)! )

Vierailija
5/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista tämä viikko onkin vapaa :) Ens viikolla sitten loppurypistys (5 vuoroa) ja sitten äippälomalle. HArmittaa vaan kun miehen pitää lähteä just silloin reissuun ja joudun hankkimaan poitsulle iltahoitajan iltavuoroja varten.

Närästystä täälläkin ja Renniet loppu. Tänään siis täytynee mennä apteekkiin.

Torstaina onkin se kasvukontrolli tuolla äippäpolilla. Saas nähdä onko tyyppi kasvanut tarpeeksi.

Olen aloittanut nyt käynyt pariin kertaan taas joogassa ja tuntuu tosi hyvältä... liiikuminen on jo paljon helpompaa. Hengityskin alkaa sujumaan luonnostaan ettei sitä tarvitse aina ajatella. TOivotaan että siitä olis hyötyä. Kun vaan sais itsestään irti niin pitäs vissiin joka päivä vaikka poitsun päikkäreiden aikaan tehä muutamia harjotuksia niin pysyskin näin hyvässä kunnossa loppuun saakka.

VAuvan sänkykin on nyt sitten viittä vaille hankittuna. Huomenna on Kodin ykkösessä ne kanta-asiakas ale 40% joten hankitaan sillä tuo Stokke. Siihen hintaan ei saa edes käytettynä kyseistä sänkyä joten toivotaan että huomiset kaupat onnistuu.

Mymmeli rv 32+6

Vierailija
6/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu taas kerran takana päin..Kotosalla oltiin ja ei tehty pienintäkään remonttia, joka oli kyllä pitkästä aikaa ihanaa! Lauantaina aamusta kaupoille ja haravoitiin lasten kanssa pihalla, syötiin kanatortilloja pitkän kaavan mukaan ja ilta töllön ääressä, pari leffaa makuunista ja päivän päätteeksi mentiin lasten kanssa kellarin uuteen oleskeluhuoneeseen, viritettiin diskopallot ja smurffit soimaan, limpparia unohtamatta baaritiskiltä, mistä sitä sai " tilata" ...Meidän puoltoista vuotias tanssi ihan mehuissaan muiden mukana ;-D

Meillä on koko viikko syyslomaa, ihanaa ei aikaisia herätyksiä, eikä roudarin hommia.. Mies on töissä, mutta me ollaan lasten kanssa sitten kotosalla tai on tässä tänään neuvola, kääk, ja kaikenlaista asian hoitoa, mutta ei kiirettä tai pakkoa mihinkään.

Jaa-a masuvauva on ruvennut möykkäämään mahassa paljon, tietty tilaakin on ja voimaa enemmän.. Välillä hirvittää koko synnytykseen meno, mutta toisaalta kunhan nämä viikot lähenee loppuaan on onneksi tähän norsuoloon niin kyllästynyt, että tekee mitä vain saadakseen vauvan ulos..

Piitu Miinako pohti töissä jaksamista.. Junioria odottaessani olin töissä muutamaa viikkoa vaille äitiysloman alkua ja en olisi jaksanut millään sinnekkään asti, työporukka oli aikas ilkeetä ja mulla määräaikanen työsuhde, tiesivät, että jään sitten pois. Meillä ei ollut taukotiloja eikä edes taukoja, seistä piti lähes koko päivän ja ne tätsyt oli reilu viiskymppisiä, ei puhettakaan, että olisin saanut yhtään ottaa iiisimmin liitoskipujeni kanssa tai että olisivat kyselleet vointiani koskaan:-( No olin sitten yhtenä iltapäivänä lastenn. 20 eka-tokaluokkalaista, kanssa ulkona, kun yhdellä jäi kieli pakkasessa kiinni kiipeilytelineeseen. Lapset meni shokkiin ja minä juoksin sisältä lämmintä vettä, kiipesin sinne ylös irrottamaan tyttöä, seurauksella, että häpyluuliitokse venähti jotenkin ja oli pitkään kipeät. Onneksi sitä vaivaa ei ole nyt ollut, vielä. Mutta luulen että työssä jaksamiseen ainakin minulla

vaikuttaisi työyhteisön suhtautuminen ja ylipäätään se jos viihtyisin työssäni. Henkinen jaksamattomuus oli musta pahinta ja siksi olenkin nyt muutaman kuukauden työttömänä ennen mammalomaa.

ponnari ja itu 32+3

Vierailija
7/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen syntyi kaverin vauva :) Käytiin sitä ihmettelemässä ja ollaan tässä muutenkin auteltu kaveria ja sen miestä muutossa ja tavaroiden kantamisessa. Ei käy kateeksi, että kaikki häslinki tapahtuu yhtäaikaa :(

Nyt kuitenkin alkaa iskeä tuplapaniikki ja ahdistus. Koko raskauden olen asennoitunut niin, että kun kaverin vauva syntyy, meidän lähtölaskenta alkaa. Vielä pitäisi jaksaa odottaa kahdeksan viikkoa ja toisaalta en ole mitenkään valmis vielä ottamaan vauvaa vastaan. Koti on edelleen hävityksen kauhistus, eikä mielessä pyöri muu kuin vauva. Ja kohta on kokeet koulussa ja niihin pitäisi vissiin lukeakin...

Torstaina oli neuvola. Hempan olin saanut nousemaan 107 --> 126 eli suunnaton väsymys vissiin johtuu sitten vain ja ainoastaan liian raskaista päivistä. Oon kuitenkin tyytyväinen, että tuo hemppa nousi, niin ei tarvitse enää miettiä sitäkään. Muuten kaikki oli mainiosti, hoitajaa nauratti vauvan aktiivisuus, kun ei tuo otus tykkää yhtään siitä, että mahaan kosketaan.

Ainoa miinus oli perätila, jossa Lumikko viihtyy edelleen. Nyt väläyteltiin jo sitä korttia, että ei ehkä käännykään. Kolmisen viikkoa pojalla on aikaa, sitten on neuvolalääkäri (taas) ja jos ei siinä vaiheessa ole jalat kohti kattoa, lähetetään kuulemma äitipolille käännettäväksi. Eipä taida pojalla olla kovakaan kiire ulos :P ja jos äitiinsä tulee, menee lasketustakin 16 päivää yli. En kyllä vaan suostu odottamaan noin kauaa, Lumikko painaa jo nyt kuin hevonen (tai siltä se tuntuu, kun se vain istua köllöttelee alamahassa) ja liikkuminen on välillä mahdotonta.

Muuten tosin on mukavaa, että pikkuiset kädet puristuu aina kylkeä vasten ja ne tuntee todella selvästi :) Välillä vähän liiankin selvästi ja alkaa vähitellen valjeta, että siellä masussa on ihan oikea ihminen, eikä mikään möyryävä olento.

Painosta sen verran, että mulle on tullut yhteensä noin 7 kiloa. Tosin, en sitten tiedä vaikuttaako asiaan pieni peppu, joka on juurtunut mun suoliston päälle, maha toimii turhankin sutjakasti ja paino saattaa vaihdella parin päivän sisällä kolmekin kiloa. Tänään esim. painoin 3 kiloa vähemmän kuin torstaina neuvolassa ja olen kyllä syönyt iiiiihan kivasti... Turvotustakin toki on vähän, mutta eipä se mihinkään ole kadonnut tai liikkunut, joten tuskin se vaikuttaa tuohon painoon.

Nunia ja Lumikko 32+2

Vierailija
8/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysloma alkoi meikäläisellä tänään. Tuntuu hassulta että siinä se nyt oli..enää ei tarvi mennä töihin ja saan vaan olla. Tänään ajattelin mennä kirjastoon ja sitten kaupasta hakemaan hajusteetonta pyykinpesuainetta että saan vauvan vaatteet pestyä.

Vauva möyrii mahassa kiitettävästi koko ajan,illalla ja aamulla etenkin kun mua vielä nukuttaisi.Kaikki vauvan tavarat on hankittu vaippoja ja rasvoja yms tarvii vielä ostaa mutta muuten ne olisi siinä.

Tuosta painosta oli puhe..mulla oli lähtöpainoa jo sen verran että nyt olen yrittänyt syödä vähemmän makeaa ja ei se paino kyllä ole noussut paljon noin 300g/viikossa mikä kuulemma on neuvola tädin mukaan oikein hyvä.

Jepulis lähden nyt suihkuun ja kirjastoon. Hauskaa päivänjatkoa.

sannis85 ja masuasukki 32+4

Vierailija
9/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla tiistai ja keskiviikko vielä koulua sitten alkaa " loma" , jokunen päivä siis syyslomaa. Saa vähän taukoa näistä kuskaushommista..

Oletteko kukaan kattonut fakta kanavalta sunnuntaisin tulevaa Synnytysairaala ohjelmaa? Mä oon nyt pari sunnuntaita herkistellyt sen parissa, voi miten ihania pienen pieniä vauvaoja siinä on, ihka oikeita synnytyksiä ja sektioita näyttävät. Ei mitään dramaattista Teho-osasto -meininkiä.. :)

Oma napa voi hyvin, vauva melskaa melkoisesti, todella hurjia nuo liikkeet ja olen suht varma että perätila on kääntynyt raivotarjontaan, tuntuu ainakin siltä vahvasti. Toisinaan alavatsaan sattuu ikävästi, repii ja painaa, tuntuu ettei kertakaikkiaan voi seisoa vaan pitää saada maha " ylös" roikkumasta painovoiman voimasta. =D

Äitiyspakkauskin tuli, tykkään kovasti, nuo vaaleat vaatteet on kivoja talvivauvalle. Paljon kivempi kuin viime vuoden jonka otimme kuopukselle, se oli pelkkää sinisitä ja sinistä eri muodoissa.

Kuopus saatiin siirrettyä omaan huoneeseen ja ihan hyvin nukkuu siellä, vaikka yhä herää kukonlaulun aikaan vaikka toivoin että nukkuisi pidempään aamuisin siellä omassa rauhassaan mutta ei, joka aamu kuuden aikoihin ylös! Mitenhän aamut sujuvat kun vauva on aamutissillä ja tuo 1v huutaa hakemaan sängystään, huoh, kivaa. Siihen huutoon herää sitten nuo isommatkin taatusti. Mies kun meillä lähtee joka aamu töihin kuuden aikoihin jo, joten olen aamut aina yksin sitten 4 lapsen kanssa joista 2 kpl pitäis saada tiettyyn aikaan kouluun aina. Omatoimisuutta saapi alkaa tulla heille, ja myös itse pitää alkaa ryhdistäytyä eli että saisin ne vaatteet ja reput illalla jo valmiiksi, nyt kun ne jää aina aamuun, ja milloin on mikäkin hukassa. Tänä aamuna oli hukassa kuopuksen kengät, eli sukkasillaan sitten vaan isompia viemään, juu. Täällä puhuu siis käytännöllisyyden ruumillistuma itse!!

Viikonloppu meni herkutellen, vaikka sokeridietillä olenkin, olo tuli huonoksi vaikkakin sokeriarvot pysyi hyvinä. Mutta mieluusti jatkan tätä diettiä taas, sen verran sydän tykytti illalla ja jotenkin ahdisti mahaa ja olo oli kamala. Olo on paljon pirteämpi kun pysyn tällä dietillä, missä tosin pitää syödä jatkuvaan ja suht reippaastikin. Mutta ne hiilihydraatit pitää laskea tarkoin.. Sinänsä olen tosi helpottunut että tämä dietti puree ja en varmaankaan sitten mitään insuliineja joudu alkaa pistellä.

t. mariadee ja poika 30+1 (vihdoin mäkin pääsin yli 30 rajan)

Vierailija
10/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kirjottanu sitten ties koska viimeksi. Sillointällöin lukenut kylläkin kuulumisianne.

Onnittelut teille, jotka olette päässeet/pian pääsette äippälomalle!

Menee ihan mukavasti tämä odotus kaikista kolotuksista ja väsymyksestä huolimatta. Kävin hakemassa hulluilta päiviltä kräuterblut saftia, se kun on mulle ainoa varma keino saada hb. pysymään kurissa. Ei oo otettu pitkään aikaan verinäytettä, mutta olossa tuntee sen, että alaspäin mennään, ja vauhdilla.

Onko teillä muilla vaikea hengittää? mulla on väliin tosi vaikeeta saada happee, varsinkin makuuasennossa, oli sitten mitenpäin tahansa.

Vauvaa varten hommattu pieniä juttuja, ei viitsi kaikkea vielä, mä en jaksa odottaa, jos liian valmista :). Tuntuu olo jo niin kärsimättömältä, ja vielä pitäs kuukausi melkein sinnitellä töissäkin.

Mekin hommattiin kaksostenrattaat käytettynä. Siinä kyllä säästi muutaman satasen, ne kun on niin mahdottoman hintasia. Ihan siistit, suht uudet emmaljungan kaksostenvaunut saatiin 120e. Pitikin aika aktiivisesti päivystää ilmotuksia, kunnes tärppäsi.

Minkälaisia kaukaloita olette hommanneet/hommaatte? Meillä on vielä hakusessa. Sen haluan kyllä ihan uutena. Mitenkähän onnistuu kolmannen istuimen asettaminen autoon, kun tuntuu, että jää tosi pieni tila keskipaikalle, nyt kun on kaksi jo ennestään.

Täytyy lopetella. Väki anoo ruokaa niin hartaasti..

Perhonen+poju 30+3

Vierailija
11/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukamas niin hirmuisesti kiireitä kun en ole pitkään aikaan mitään ehtinyt kirjoitella, vaikka lukemassa käyn monta kertaa päivässä:) Vaikka kyllähän sitä tekemistäkin täällä riittää varsinkin nyt kun heppojen laidunkausi on päättynyt ja tallihommia on ihan eri tavalla. Vähän kyllä näin etukäteen kauhistuttaa, että miten sitten selviän kaikesta kun vauveli syntyy. Meillä kun mies on todella harvoin kotona, joten mun täytyy ihan ite hoitaa kaikki hommat täällä kotona. Lähinnä siis aamutalli vähän kauhistuttaa pienen vauvan kanssa. No eiköhän se siitä lähde sujumaan kun tarpeeksi haluaa ja onhan isäntä kotona ainakin koko joulukuun isyyslomalla ja pitää myös kompensaatiovapaita.

Äitiysloman olen aloittanut jo 4.10 eli varhennettuna, jotta saisin paremman äitiyspäivärahan. Töissä en kuitenkaan ole ollut elokuun alun jälkeen, joten eipä tuo äippälomalle jääminen mitenkään tätä arkea muuttanut. Vauvaa varten ei ole vielä mitään erityistä laitettu valmiiksi. No vaatteita on pesty ja silitetty ja muutamia uusia vaatteita hankittu sekä tietysti äitiyspakkaus. Kaikki isommat jutut meillä onkin valmiina. Uusia vaunuja mietin, mutta kun niissä lähinnä nukutaan omassa pihassa niin saa esikoisen Teutoniat vuosimallia 2005 kelvata. Ovat kyllä ihan kuin uudet, vaikka kovassa käytössä ovat olleetkin. Matkarattaat löytyy myös.

Turvakaukaloista joku kyseli. Meillä on esikoisen jäljiltä kaksin kappalein, enkä meinannut uutta ostaa. Toinen on Graco Autobaby ja toinen Britax Baby Safe Plus. Molemmat mielestäni ihan hyviä. Gracon istuin ehkä vähän huonompi kantaa.

Omaa napaa sen verran, että henkeä ahdistaa ihan hulluna. Yöllä herään vähän väliä ja joudun nousemaan istumaan kun tuntuu, että happi loppuu. Johtunee vaavin perätilasta. Mulle on lääkäri ennustanut, että tämä vauveli ei muka enää kääntyisi, joten aika ulkokäännöstä varten on jo varattu. En vaan tiedä mitä sillä ajalla teen kun en haluaisi ulkokäännöstä. Olen ajatellut synnyttää alakautta, vaikka perätilassa olisikin, jos vaan lääkäri toteaa sen mahdolliseksi. Itse kyllä olen vakaasti sitä mieltä, että vielä on reippaasti aikaa kääntyä. Esikoinenkin kääntyi vasta rv 35 raivotarjontaan. Sitä ennen pötkötteli poikittain. Muuten olo ihan mainio, paitsi että peräpukamia on jostain ilmestynyt ja niihin SATTUU!! Siis ihan pelkkä istuminenkin tuntuu kuin olisi ahteri tulessa.

Mutta nyt esikko tuossa kinuaa ulkoilemaan. Meillä siis jo kolmas kerta tälle päivälle. Normaalisti tykkään viettää päivät ulkona, mutta nyt sen verran ankea ja suhruinen ilma, että voisin kyllä milelläni vaikka laitella niitä vauvanvaatteita täällä sisällä.

Katnip rv 33( KÄÄK!!!)

Vierailija
12/12 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just kaupungilta kotia, vietiin lapset eskariin ja jäin sitten miehen töihin mentyä kaupungille vähän kattelee.

Ostin hameenkin itselleni!!! Siis tavallisen, joka ei vielä mahdu. Mutta odottakoon nyt sitten pari kuukautta kaapissa. Laitan sen heti sitten päälleni, kun mahtuu :) Äippävaatteita en enää halua ostaa, näillä on mentävä loppuun asti. Katse tulevaisuuteen! Voi, tämä kun mamma shoppaa tammialessa, muille ei jää mitään...

Odottaa mulla yksi ihanainen mekko tuolla kaapissa, siihen aijon mahtua kesäksi viimeistään. Pikkukakkosen syntymänjälkeen olisin siihen mahtunut, mutta siinä ei voi imettää. Sitten olin jo pulskistunut siitä mekosta yli, kun lopetin imetyksen. Nyt ei saa käydä taas niin.

Mulle on nyt tullut noin 8kg, taitaa taas mennä ainakin tuohon 11kiloon, niin kuin viimeksikin. Mutta musta mulla oli noin 5kg ylimääräistä alkaessani odottaa tätä Nuppua, vaikka painoindeksissä oltiin mukavasti. Mutta näytän nätimmältä lähempänä kuuttakymppiä kuin seitsemääkymppiä (173cm). Ajattelin ottaa pointsit käyttöön sitten kun vauva aloittelee kiinteitä.

Joo, mä vaan tässä yritän ajatella kaikkea positiivista, kun mieli on maassa. Mies on ollut tosi raukkamainen jo pari päivää ja lapsia on mulla kova ikävä (kuopuksesta erottiin kyyneleissä). Ottaisin suklaata, jos olisi... omena saa kelvata ;)

Doshijas ja Nuppurakas 31+0