Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottaa mennä vessaan

14.10.2007 |

Olen tilanteessa, jossa en koskaan kuvitellut olevani: luomuplussa on ehkä totta! Tilanne on kaikin puolin uskomaton, sillä meillä on noin viiden vuoden yrityksen tuloksena ICSI-kaksoset pakastealkion siirrosta. Mieheni sperma on todettu hyvin heikkolaatuiseksi, eikä oikeastaan toivoa luomusta ole annettu. Nyttemmin seksielämäkin on ollut hyvin harvinaista herkkua, kuluneen kierron aikana sitäkin oli vain kerran. Ja mitä tapahtuukaan juuri nyt??? Menkkoja ei näy eikä kuulu!!! Tai kuului sen verran, että normaali pieni rusehtava tuhruvuoto tuli niin kuin tavallisestikin, mutta sen jälkeen niagaravuodon sijaan täydellisen puhtaat paperit joka vessareissulla, nyt jo toista päivää. Tämä ei todellakaan ole tyypillinen menkkojen kulku minulla.

Mieheni on kaupungilla ja sanoi hakevansa testin samalla reissulla. En oikeastaan usko raskauteen tippakaan, mutta pakko tässä on omalle mielenrauhalle jotain tehdä. Ravaan jatkuvasti vessassa ja pelkään hillittömästi vuodon alkamista. Nytkin olen suorastaan taikauskoinen, sillä olen ihan varma, että kun tämän lähetän, kuukautiset alkavat heti. No, viimeistään kai sitten testin teon jälkeen *huokaus*.

Olen täältä lukenut useita tarinoita luomuplussista, mutta juuri koskaan niissä ei ole taustalla ollut heikko sperma. Siksi olen yleensä sivuuttanut ne onnistumiskertomukset jotenkin täysin vieraina. Eihän meille voi käydä näin!!! Vai voiko?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan sitten kertomaan testin jälkeen, että kuinka kävi.

Kyllä ihmeitä tapahtuu. Ehkäpä sellainen onni on teitä kohdannut=). Peukutan täällä plussan puolesta.

Luna. 16+1

Vierailija
2/4 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotan teille hirmuisesti onnea plussalle!!

uskon ihmeisiin..ja nyt toivotaan että teille on tapahtunut

maailman ihanin ihme =)

rv 5+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä alkanut vuotokaan. Kai tässä vielä joku surkea toivonkipinä on, vaikka alunperinkin ajatus onnistumisesta tuntui täysin absurdilta.

Vierailija
4/4 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa odottaa vielä muutama päivä ja tehdä uus r.testi voi jo tulos olla eri! toisilla näkyy heti ++ ja toisilla vasta viikon päästä ++

toivottasti saatte vielä ++ uutisia!

tulehan taas kertomaan kuulumisia