Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jännittää!

12.10.2007 |

Nyt alkaa jo jännittää taas et tuleekos setäti jälleen kerran käymään vai saadaankos sitä pieni uusi tulokas.

Yritystä takana jo tammikuusta asti, joidenkin mielestä se voi olla vähän. Mut mulle se on paljon ku esikoinen sai alkunsa ensimmäisestä. Nyt on ihan erinlaisia tuntemuksia kuin edellesissä kierroissa Paleltaa lähes koko päivän ajan, väsyttää, lämmöt on koholla, mahassa hassuja nipistelyjä, rinnat on hieman kipeä listaa varmaan vois jatkaa vaikka kuinka =). Nyt vain tarvisin uskallusta mennä apteekista hakemaan sellaisen testin. Enpäs sitten parin kolmen ensimmäisen kierron jälkeen ole testaillut. Tuli sillon testailtua ihan ahkerasti ja aina tuli pettymys. Mutta nyt kun on jo ihan erinlainen fiilis ku silloin, mut ku pelottaa et sieltä tulee nega ja sit sitä taas tippuu mahaan rähmälleen.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet kuulostaa ainakin ihan plussalta! Ja ainakin sitten tiedät, odottaako niitä tätejä vai ei. Mulla on kerran ollu melkein viikon täti myöhässä kun jännitin niin, että ollako vai eikö olla ja kuulin että täti voi oikeesti siirtyä jos on stressiä! (No, mä en silloin ollut raskaana).

Vierailija
2/2 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä se selviää! Lupaavat on kyllä oireet...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla