Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä - muija kapakassa mies kotona

Vierailija
12.10.2007 |

Muija työtön, asuntovelkaa on, -riittävästi. Kuitenki vaimo haluu ulos koska kotona tulee " mökkihöperöksi" kuulemma ? Mikä sinne vetää... ? Sekö ? Mulla ainakaa ei ois varaa notkua baarissa vaikka oon se töissäkäyvä puolisko. Miten ihmees vaimolla on ? Kertokaas viisaammat kommenttia... Ja lapsiakin on... muuten päätös ois helppo... Vai onko tämä sitä nykyaikaa ja tasa-arvoa. ??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tylsää siellä on. Kun itse olen ollut silleen, että mies on jäänyt kotiin... No, joskus on ollut " pelottavankin" hauskaa. Riippuu paljon seurasta. Jos vaimo on paljon kotosalla, eikä tapaa esim. aikuisia päivän aikana voisin kuvitella, että tulisi tarve lähteä ulos.

Vierailija
2/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä muutaman kerran ( 4-5?) kertaa vuodessa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laittaahan se varmaan sua syömään, mutta miks?

Vierailija
4/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ymmärrä ...?

Vierailija
5/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- siis mitä? toki osaan syödä **** muttei auta tässä tapauksessa... :-;

Vierailija
6/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti noilla tekijöillä jakaa tussua siellä baarissa (tai lähinnä niiden baari-iltojen jälkeen jonkun äijän kämpässä)

Vierailija
7/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä välillä pois sieltä kotoa.

Vierailija
8/8 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta yöelämä, mä nautin kun saan vähän käydä ihmisten ilmoilla. Käytännössä noin kerran parissa kuukaudessa. Mies käy töissä, minä olen kotiäitinä. (no nyt en käy yhtään missään kun olen raskaana, mutta siis jos ajatellaan ' normaalia' tilannetta)

Viihteellä käymisessä kiehtoo juuri se kaikki, mitä kotona ollessa ei ehdi tai pysty tekemään. Eli:

-tälläytyminen. Kauniit, jopa seksikkäät vaatteet, huoliteltu meikki. Ajan käyttäminen itseensä ja kaunistumiseen.

-aikuinen seura. ' Tyttöjen' kesken höpöttely, sosiaalinen tilanne ennen baariin lähtöä.

-tanssiminen. Basson jytke jalkojen alla, rytmin mukaan tempautuminen.

-rentoutuminen. Kun olen aikuinen aikuisessa seurassa, minun ei tarvitse olla pyllynpyyhkijä tai nenänniistäjä.

Tässä nyt muutama pointti. Rahanmeno ei ainakaan omalla kohdallani ole valtavaa, sillä juon pari siideriä kotona ja korkeintaan neljä paukkua baarissa. Tähän päälle pääsymaksu ko. juottolaan. Miehiä en lähde bongailemaan, joskus käynyt hitailla jonkun puolitutun kanssa. Ja niistäkin tulee kerrottua kotona. :)

Meidän perheessä tosin mun baarissa käyntejä vähentäisi se, jos joskus vietettäisiin vaikka pariskuntien kesken illanistujaisia tms. Sillä niissäkin täyttyisivät nuo syyt, miksi käyn viihteellä. Kun mieluimmin mä kuitenkin olisin sen oman ukkoni seurassa! Mutta kun hän ei koe asiakseen järjestää meille lapsenvahtia, jotta johonkin päästäisiin, emme sitten mene yhdessä. (mä joudun pyytelemään omaa sukuani aika paljon babysittaamaan että saan arkiset menot hoidettua, en enää mihinkään ' ylimääräiseen' kehtaa heitä kysellä, siksi pallo miehellä)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi