Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muilla aviomiehiä, jotka HAUKKUVAT teitä sen vuoksi, että olette HOITOVAPAALLA??! Minun mieheni on tällainen.

Vierailija
12.10.2007 |

Olen " vapaa-ratsastaja, pummi" ja ties mitä.

Hän maksaa ja elättää minut, tästä kuulen joka päivä. Olen laiska paska, mitätön luuseri kuulemma.

Mitään arvoa ei anna lapsen hoidolle.

En kestä enää. Miten voi olla näin julma mies?

Rahatilanteemme ei ole huono, pärjäämme juuri, emme hyvin, mutta ok.

Mitä tehdä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mies nähdä mitä se " pummin" elämä on päivästä toiseen ;) Itse en jaksaisi tuollaista, keskustelun paikka!

Vierailija
2/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli onpa kauhea mies! Tekisi sille tosiaan hyvää jäädä hoitamaan lapsia hetkeksi, muuttuisi ääni kellossa. Onneksi mun mieheni oli hoitovapaalla itsekin, ei todellakaan tule tuollaista juttua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on virallisesti ääliö. Ettekö tosiaan keskustelleet hoitovapaasta yhdessä? Eikai tämä nyt ihan puun-takaa-tullut-tilanne sentään ole?

Kakkosen vaihtoehto on ihan toteuttamiskelpoinen. Ja sen jälkeen kunnollinen keskustelu aiheesta :)

Vierailija
4/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lähdet viikinlopuksi vähän vapaalle ja katsot ettei jääkaapissa/pakkasessa ole mitään lähtiessäsi. Mielellään puurohiutaleet ja pastakin loppu. Ja tietty kahvi, jos ukkosi tarvitsee sitä käynnistyäkseen :)

Oma mieheni arvostaa kovasti työtäni kotona ja haluaa tarjota huilihetkiäkin patistelemalla pois kotoa iltaisin. Olen käynyt jopa 2x viikon lomalla kaverin kanssa, kun mies vietti lomaa muksujen kanssa kotona! Arvostamme siis toisiamme ja toistemme työtä puolin ja toisin.

Vierailija
5/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on totta niin sinulla ei ole kuin yksi vaihtoehto, jätä se paska!

Vierailija
6/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelematon mies sinulla!

Meillä pärjätään hyvin miehen palkalla ja ollaan tyytyväisiä tähän minun kotona oloon. Kylläkin joskus saatan kuulla että kun sinä olet VAAN kotona niin tämä ja tämä ja tämä asia tulisi hoitaa ilman että siitä muistutetaan.. Esim. sukkakopasta tulisi AINA löytyä siisti sukkapari..;)

Vierailija
7/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta pitkä hoitovapaa on täystyöllistävä vain jos lapsia on 2 tai enemmän, ja kaikki alle 5 v. Muuten äidin pitäisi hankkia oa-töitä, viikonlopputöitä tms., aika helpolla nimittäin pääsee ainakin yhden yli 2 v lapsen kanssa. MIehellä on perheessä tuolloin paljon raskaampi rooli.

Ja kyllä: olen nainen.

Vierailija
8/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä kyllä porukkaa. Kyllä se avioero on lapselle se kaikkein pahin vaihtoehto, menisin oitis töihin, jos saisin sillä lapselleni ehjän kodin. Vaikka lapsi sitten joutuisikin aloittamaan päiväkodin alle 1 v. Minusta on kuitenkin paljon pienempi paha kuin se että perhe hajoaa ympäriltä.

Vierailija
9/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taas heti kun vaan on mahdollista.

Yöt ovat vielä risaisia, en ymmärrä kuinka jaksan töissä näiden yöheräilyjen kanssa.

Puun takaa ei pitänyt tulla myöskään rahatilanteemme, jota mieheni nyt koko ajan pui.

ap

Vierailija
10/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai on vain ns. kakkosvanhempi.

Vierailija
11/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei edes ole hyvä palkka.

Mies käy kaupassa ja ajaa autoa, muuta hän ei tee. Kotona ei tee yhtään mitään.

Lasta ei hoida lainkaan. Minulle ei anna vapaata edes viittä minuuttia. En pääse edes suihkuuun yksin.

ap

Vierailija
12/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on arvomaailmasta.

Itse en voisi olla miehen kanssa, jonka kanssa arvomaailma ja tavoitteet lastenhoidosta eivät kohtaisi.

Ja toisekseen en voisi ikinä kuvitella olevani miehen kanssa, joka haukkuu minua!

Vierailija:

Ja eroko on lapsen kannalta parempi vaihtoehto kuin äidin työhön meno?

On täällä kyllä porukkaa. Kyllä se avioero on lapselle se kaikkein pahin vaihtoehto, menisin oitis töihin, jos saisin sillä lapselleni ehjän kodin. Vaikka lapsi sitten joutuisikin aloittamaan päiväkodin alle 1 v. Minusta on kuitenkin paljon pienempi paha kuin se että perhe hajoaa ympäriltä.

Vierailija
13/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me sovittiin yhdessä, että saan jäädä hoitovapaalle ja sen aikaa mies hoitaa asumiskulut ja muut laskut. Ei todellakaan hauku, päinvastoin ollaan yhdessä tyytyväisiä kun 2v on pysynyt todella terveenä kotihoidossa.

Me juteltiin nämä selväksi jo ennen raskaaksi tuloa, koska mulle on aina ollut selvää että haluan olla kotona kun lapsi/lapset pieniä.

Vierailija
14/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään nimessä en uskaltaisi jättää yöksi lasta isänsä kanssa, kun en uskalla päiväksikään. Enkä edes voi, mies ei suostu.

Mies oli keväällä ja kesällä lapsen kanssa neljänä lauantaina PÄIVÄLLÄ kahden ja joka kerran otti kaljaa samalla. Reippaasti.

ap

Vierailija
15/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat epäilykseni oli äijästä, mutta tällaista helvettiä en minäkään osannut aavistaa.

ap

Vierailija
16/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että lapsella on sinut. Kaljankittaaminen lapsen hoidon lomassa on vastuutonta. Varsinkin kun on kysymys noin pienestä lapsesta.

Minusta se pelkästään, että mies patistaa äitiä töihin, ei välttämättä kerro siitä että isä ei välittäisi lapsesta. Isä on vaan tuolloin huolestunut perheen taloudesta, mikä on kuitenkin tärkeä asia sekin ja kertoo jossain määrin vastuuntunnosta tavallaan. Miehet ajattelevat usein asioita enemmän järjellä kuin tunteella.

Ikävä juttu ap, lapselle olisi tärkeää myös isän läsnäolo. Tsemppiä.

Vierailija
17/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellista pakkoa töihinmenolle ei ole, mutta kun mies TUNTEENOMAISESTI ei tyydy tähän mitä nyt on. Hän haluaa enemmän. Hänelle ei riitä yksi yhteinen matka vuodessa, vaan hän haluaa myös kavereiden kanssa lomalle ja siihen ei tällä hetkellä rahat riitä.

Tänään kaupasta tullessa mies sanoi: " Tää on hei jo tosi pervoa, mä maksan jo sun terveyssiteetkin" !

Meillä on nääs kaikki sun ja mun, sun ja mun. Molemmilla omat telkkarit, tietokoneet, kirjat ovat hyllyssä omistussuhteen mukaan jaoteltu jne.

ap

Vierailija
18/18 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ovat 5 h olleet lapsen kanssa kahden, mutta eivät ole vaihtaneet vaippaa?

Meillä tällaistakin.

ap