Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te Tuttelin käyttäjät (Nastola/Lahti)!!!

12.10.2007 |

Onko joku joka tarvitsisi Tutteli 2:sta? Minulla olisi 2 kpl 200 ml:stä (parasta ennen 19.10.07 ja 27.12.07) sekä ykso 500 ml (parasta ennen 12.11.07). Voisin antaa ne ilmaiseksi Nastolan alueelle ja minulla on mahdollisuus tulla vaikka kotiovelle asti. Meijän tyttö ei enään itse juo korvikkeita niin ovat turhia meijän kaapissa ja noista yksi on menossa vanhaksi enkä raatsisi kaataa hyvää tavaraa viemäristä alas.

Tässä olisi s.posti osoite jotta voidaan sopia tapaamis paikka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.posti on siis pirpana1984@gmail.com.

Toivottavasti jollekin ilmaiset Tuttelit kelpaavat!!!

Vierailija
2/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla totta että ketään ei kiinnosta saada ilmaiseksi korviketta???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämättä tarkota et ketää ei kiinosta ilmaset tuttelit vaan ei varmaa moni viiti kahden tuttelin takia lähteä tai ruveta ottaa yhteyttä.kuitenki kyse 1 euron hyödystä vaan.

Vierailija
4/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli heitän ne pois jos kukaan ei halua niitä ennen tiistaita. Ja kyse on melkein litrasta Tutteli2:sta.

Vierailija
5/6 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä pois tarvitse heittää!

Vierailija
6/6 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ehdotuksesta! Täytyy keksiä jotakin, kun itse en ainakaan voi syödä/juoda sitä korviketta laktoosi-intoleranssin takia. Ja lettuja meidän tyttö ei syö ja kiiseliä ei voi oikein pakastaa. Sämopylöitä voisi tietenkin kokeilla. Katselen ja odottelen tiistaihin asti kumminkin jos vaikka joku haluaisi maidot itselleen.