Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Remussa jo haalarin polvet valkoiset? Kokemuksia muista merkeistä?

18.01.2007 |

Eli siis käytössä talvihaalarina Remu ja nyt jo (meillä kuitenkin jonkun verran lunta) haalarin polvissa on näkyvää kulumaa (väri vaalentunut). Mites muut haalarien värit kestävät kunnon käytössä? Mielestäni Lassien supratech näyttää aina uudelta, vaikka käyttöä on kaverin lapsella saman verran kuin meillä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä reimatec,mustan värinen.On polvien kohdalta tullut vaaleammaksi.

Mutta lunta ei ole ollut juurikaan,niin johtuu ihan siitäkin.Ja minun mielestä haalari on käyttöä varten eli en rupea varomaan=)Haalaria joutunut pesemäänkin useasti,kun ollut niin kuraista.

Vierailija
2/4 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ostettu ihan käyttöä varten, joten kiinnostaisi kokemukset esim. cordurasta? Lassie vaikuttaa hyvältä, mutta kun tuo kosteussuoja on minun hankintakriiteereissä ykkönen :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset siis 4v, 5,5v ja 6,5v

Täällä ei lunta juuri ole, nyt on ollut viimeisen viikon, mutta sekin on nyt ihan loskaa.

Puvut on vielä kuin uudet. Eilen juuri katsoin ja kenenkään puvusta en löytänyt kulumaan mistään ja ovat olleet jokapäiväisessä käytössä niin päiväkodin hiekkapihalla kuin omalla pihalla ja metsässäkin.

Olen kyllä tosi tyytyväinen noihin pukuihin ja kyllä ensi talveksi ostetaan myös reimatec+ puvut, jos niitä mallistoon tulee.

Meillä kyllä viime vuonnakin, vaikka oli lunta, kului esikoisen perusreimatec polvista vaaleaksi. Kuitenkin jää tekee saman kulutuksen kuin jäätynyt hiekka.

Vierailija
4/4 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on jokapäiväsessä käytössä ja päiväkodin piha on hiekkaa. Poika v. Mutta puku on kaikin puolin käyttökelpoinen.

Välikausikäyttöön varsinkin olen ostanut SuperRemuja, niissä on alaosa kokonaan corduraa, joka on kestänyt tosi hyvin.

Tuo pelkkä vaaleneminen ei minua haitta, mutta se harmittaa, jos kesken puvun käyttöiän kuluu polvet puhki. Näin ei kyllä ole tavallisessakaan Remussa koskaan käynyt.