Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis törkeää! (sis. lakkouhkajupinaa)

Vierailija
11.10.2007 |

Olen ollut alusta asti ehkä äänekkäimpiä naisvaltaisten, korkeasti koulutettujen alojen palkan korottamisen puolestapuhujia. Sitä IL:n hatusta heittämää 500¿:a tosin realistina pidin ylireagointina, koska minkään alan tulotasoa ei voi kertarytinällä nostaa niin paljon. Ei etenkään, kun on kysymys verovaroin kustannettavasta toiminnasta, mutta aika harva yksityinen firmakaan pysyisi pystyssä sellaisen

[quote]

yleiskorotuksen

[/quote]

jälkeen. Olinkin ilahtunut tarjotusta ratkaisusta, se kun oli historiallisen hyvä ja vei oikeaan suuntaan. Jotenkin jaksoin antaa tukea tehyläisille silloinkin, kun he eivät hyväksyneet tarjottua 12%:n korotusta. Mutta tämänhetkinen tilanne, huhhuh!!

Tehy vaatii jäsenilleen yhtä suurta palkankorotusta kuin esim. oman äitini koko kuun eläke on yhteensä! :O Ja hän on sentään käynyt koko ikänsä töissä, joskin oikeasti pienellä palkalla. Kaiken huipuksi myös eläkeläiset tulisivat konkreettisesti maksumiehiksi veronkorotusten ja terveydenhoitoalan saneerausten takia :-/

Eikä siinä vielä kaikki. Nyt ollaan sitten valmiita lakkoonkin ja vaikka joukkoirtisanoutumisiin pelkän RAHAkysymyksen takia. Haloo! Olisipa tätä samaa innokkuutta löytynyt tehyläisiltä aikaisemmin potilaiden puolesta, mutta ei. Vasta kun havitellaan omaan pussiin lisää liksaa, ollaan valmiita mihin vain. Mikään ei riitä, seurauksista viis :(

Kyllä on suhteellisuudentaju todellakin kadonnut.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmiin olisi puututtu ajoissa. Nyt niihin on vaikea puuttua, kun kukaan ei enää halua tehdä sitä työtä.

Vierailija
2/2 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan tuttavia jotka on sairaanhoitajia ja oon nähnyt kuinka väsyneitä ja ahdistuneita ne välillä on. Työpäivät ja työvuorot aika hirveitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän