Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ensisynnyttäjä. Pitääkö jalkakarvat ajella ennen synn. menoa?

Vierailija
10.10.2007 |

Vai ajellaanko ne sairaalassa?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heh

Vierailija
2/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin silloin ne sääretkin voi jo etkäteen kotona sheivata/epiloida. Myös häpykarvat kantsii ajella kotona, niin ei siellä synnärillä tartte henkilökunnan siihen ryhtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä nyt on väliä onko säärissä karvoja vai ei?!? Eikä ne pimpsankarvatkaan mitään haittaa, kyllä se vauva mahtuu tulemaan niiden välistä. :) Eikä niitä synnärilläkään ajella, paitsi jos joudut leikkaukseen.

Vierailija
4/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ketään synnärillä kiinnosta onko siloiset sääret. Eikä siellä mitään karvoja ajella mistään! Ei haittaa tuherokarvat eikä perskarvat ketään, kukaan ei niitä ala ajella jos et itse sitä ole tehnyt!

Vierailija
5/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...et tasan mieti sitä että onko sääret nyt tarpeeksi sileät.

Vierailija
6/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos siitä itsellesi tulee parempi olo ja mieli, niin eikun vaan ajelemaan.

Vierailija
7/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen tulin suihkusta raikkaana, tietää että myös näytän raikkaalle ja " normaalille" takana olevista kovista ponnituksista huolimatta. Lapsivesien mennessä sheivasin jalat & kainalot sekä kävin suihkussa ennen synnytyssairaalaan lähtöä. Pari päivää aiemmin olin myös käynyt värjäämässä ripset & kulmat sekä kampaajalla. Oli helppoa eka kuukausi kun olin aina ihan freesin näköinen ilman sen kummenmpia laittamisia.

Vierailija
8/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä ajelin kotona säärikarvat, siistin bikinirajat käsikopelolla (kun en enää nähnyt sinne :D ) ja lakkasin varpaankynnet.

ihan oman mukavuuteni vuoksi.

Vierailija
9/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollista hätäsectiota varten kannattaa ajella myös hiukset valmiiksi. Jos kätilö joutuu raakkaamaan tukan, on jälki aika karua.

Vierailija
10/10 |
11.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Myös häpykarvat kantsii ajella kotona, niin ei siellä synnärillä tartte henkilökunnan siihen ryhtyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi