Aion tehdä töitä yli 70-vuotiaaksi. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (21)
Haluan kysyä.
Koska lähtee bussi Vaasasta Ouluun klo 16.00 jälkeen? Pyydän vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kysyä.
Koska lähtee bussi Vaasasta Ouluun klo 16.00 jälkeen? Pyydän vastausta.
Se lähtee klo 16 jälkeen.
Ap
En. Ei sanottavasti kiinnosta asiasi.
Kaikki yli 70-vuotiaat kollegani tekevät töitä. Mutta me emme olekaan työsuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet joku puuhastelija. Raskaissa töissä ihminen on loppu 50 vuotiaana.
Mikä puuhastelija?
Et varmaan ole ikinä nähnyt 70-vuotiasta näyttelijää, kuvataiteilijaa, kirjailijaa, laulajaa, muusikkoa, säveltäjää, ohjaajaa? Ovatko he kaikki puuhastelijoita? Ja vain ojankaivuu on oikeaa työtä? Haista nyt jo.
Ihmisellä täytyy olla kusta päässä, jos vielä 70: senä haluaa töitä tehdä. 😄
Minä 73 vuotta teen töitä assistenttina. Ihan sopiva työ ja ajat, koska päätän itse milloin menen töihin. Maratoonityöhullu, en osaa lopettaa.
Ei minulla ole sinulta mitään kysyttävää. Olen itse 66 ja olin aikonut tehdä töitä 70-vuotiaaksi tai niin kauan kuin niitä tarjotaan, ellen olisi sairastunut parantumattomaan syöpään. Vielä kolme kirjaa kesken, sitten lopetan.
Nyt kolmekymppisen eläkeikä on 68 v. Joten kohta kaikki työskentelee 70-vuotiaaksi ja ylikin.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä täytyy olla kusta päässä, jos vielä 70: senä haluaa töitä tehdä. 😄
Katri Helenallakin on siis kusta päässä, mutta onneksi älysi lopettaa 80-vuotiaana. Yleisön pyynnöstä?
Onhan se surullista, jos elämässä ei muuta ole kuin työ.
Työ on pakollinen paha, elämä sitten ihan muuta.
Eli kysymykseni taitaa olla: Mikset tehnyt töitä hankkiaksesi sellaisen elämän, että työ ei määritä sinua?
Työnteko on kivaa.
t. Toinen yli 70v
Vierailija kirjoitti:
Onhan se surullista, jos elämässä ei muuta ole kuin työ.
Työ on pakollinen paha, elämä sitten ihan muuta.
Eli kysymykseni taitaa olla: Mikset tehnyt töitä hankkiaksesi sellaisen elämän, että työ ei määritä sinua?
En ole ehtinyt tehdä niin paljon töitä, että tuollainen olisi mahdollista. Kaikkeen tarvitaan RAHAA.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt kolmekymppisen eläkeikä on 68 v. Joten kohta kaikki työskentelee 70-vuotiaaksi ja ylikin.
Ahne sukupolvi järjesti esinahattomalla kalergipolitiikallaan kusiset oltavat jälkipolville. Onneksi saivat itse elää hyvän elämän=)
Vierailija kirjoitti:
Mitä työtä teet ?
Tällä hetkellä en mitään työtä.
Ap
Eli olet joku puuhastelija. Raskaissa töissä ihminen on loppu 50 vuotiaana.