Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä teidän Huutonet nicki tulee? Mistä keksitte sen?

Vierailija
10.10.2007 |

Ei tarvitse laittaa nickiä, jos ei halua, mutta ihan huvikseni kyselen, että mikä teidän nickin tarina on? Onko se kenties teidän nimi, lapsen nimi, teidän lempinimi tms.?

Mun eka nicki oli yksi mun suosikki lauluni, mutta kun nuo palautteet menivät jo yli 1000, niin päätin vaihtaa nickini. Nykyinen on yksi väännös nickistä, joka on käytössä kaikissa muissa palstoilla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa hyvin miten vaikea minun on keksiä sähköpostiosoitteita ja nimimerkkejä.. joten tuli vaan joku eläin mieleen ja lisäsin siihen sitten syntymävuoteni kun pelkkä eläin oli jo käytössä.

Eräällä tuttavalla on 3 kirjainta nimestä + toinen nimi tunnuksena.

Vierailija
2/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sateesta ja nasu lalletteli väleihin aina " pidelipom" ..

Siitäpä sitten otin nikkini ja lyhensin sen huutikseen muotoon pids

Taitaapa olla jossain muuallakin käytössä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lintu tuli sinnekin. Kolmas lintu muuten seikkailee Kaksplussalla. :D En tosin kirjoita sinne koskaan, olen rekisteröitynyt vain kirpparia varten.

Vierailija
4/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika moni tuolla vaihtaa nickiä, kun palautteet menee yli 1000. Ja tuo nicki oli mulla 5 vuotta, joten se alkoi vähän tympiä :D

ap

Vierailija
5/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla käytössä yliopiston ajoilta tunnus joka lyhenne opiskelemastani alasta. Yo:lla siinä vaan oli joku numerotunnus perässä, sen jätin pois.

On muuten äkkiä ajateltuna aika outo nikki....

Vierailija
6/6 |
10.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sekoitus etu- ja toisesta nimestäni. Muinainen työkaverini käytti minusta tuota lempinimeä.