Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jumalauta 400-600 euroa vaativat noi hoitajat. joukkoirtisanomiset alkaa. HÄVETKÄÄ,ettäs moukat kehtaatte

Vierailija
09.10.2007 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen on naiselle susi..

Vierailija
2/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

välittäisi kirjasto- ja museotyöntekijöistä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen koulutukseltani sairaanhoitaja ja olen tutkimuskoordinaatori, palkkani on 3900 euroa kuussa lälläslää!

Vierailija
4/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eilen Tehystä eronnut.

Vierailija
5/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eivät mitkään insinöörit häiritse, niin kauan kuin niitten palkkoja ei makseta kuntien kukkarosta.

Vierailija
6/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos takasin tulevat kaikki nollilta liikkeelle :)

Vierailija
7/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ip-osoite selvitetään ja sun palkankorotusosuutesi menee hyväntekeväisyyteen. Thanks and bye!

Vierailija
8/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihana kuulla, että joukossa on edes yksi, jolla on asenne kohdallaan.

7

Vierailija
9/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nykyajan florence nightingale, haluat tehdä kutsumustyötä. Mikset tarjoudu töihin ilmaiseksi?

Vierailija
10/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, odotellaan

Vierailija
11/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

minusta hoitajat tekee tärkeätä työtä, mutta mutta mutta korotuksia he ansaisivat, mutta onko nuo summat kerralla hyvä asia.

Paljonhan tuosta korotuksesta on verojen jälkeen hyötyä??

Vierailija
12/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

nykyajan florence nightingale, haluat tehdä kutsumustyötä. Mikset tarjoudu töihin ilmaiseksi?

Olen sitä mieltä, että korotus meille kuuluu, mutta ei hinnalla millä hyvänsä. Olin valmis perinteiseen lakkoon tai täsmälakkoon, mutta en ala irtisanoutumaan. Tätä on ehkä vaikea ymmärtää, jos maksaa vain vuokraa ja bailaa Hamussa.

Vierailija
13/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olen sitä mieltä, että korotus meille kuuluu, mutta ei hinnalla millä hyvänsä. Olin valmis perinteiseen lakkoon tai täsmälakkoon, mutta en ala irtisanoutumaan. Tätä on ehkä vaikea ymmärtää, jos maksaa vain vuokraa ja bailaa Hamussa.

sairaanhoitajan töitä ihan riittävästi ja kyllästyin siihen riistoon, pätkätöitä huonolla palkalla. Nyt on vakityö lääkefirmassa ja palkka 3900e kuussa, enkä tosiaankaan asu vuokralla.

Vierailija
14/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajat kun suurissa määrin hakeutuvat parempipalkkaisiin töihin ja kuka heitä siitä voi moittia. Kieltämättä huolestuttaa lakko esim. oman mummoni takia, mutta tilanne pahenee koko ajan. Voin elää ilman kirjastonhoitajia yms. mutta monien ELÄMÄ on kiinni sairaanhoitajista. Mitä suurempi työtaakka, sitä enemmän hoitovirheitä ja hoidon laadun heikkenemistä järkyttäviin mittasuhteisiin. Miettikää mikä tilanne on kun vanhempiemme ikäluokka alkaa tarvitsemaan sairaala- yms. hoitoa.

Vierailija
15/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ~500 E palkankorotus veronmaksajan pussista on aivan räävitön! Ei kukaan muukaan vaadi 30 % palkankorotusta!!! Jo se aikaisemmin tarjottu 10-12 % oli suuri korotus, tuskin sen suurempaa tulevat saamaan vaikka kuinka lakkoilevat tai irtisanoutuvat (mikä järjetön idea!).

Pahaa verta vaan herättävät kanssaihmisissä ja saavat huonon maineen pidemmäksikin aikaa palkkaneuvotteluissa.

Vierailija
16/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sairaanhoitaja riittäisi palkankorotukseksi kunnon työterveyshuolto. Niinkuin kaikissa muissa töissä on ollut, jossa olen aikaisemmin työskennellyt.

Ainut keino päästä lääkäriin on akuutti psyykkinen sairastuminen, josta voi olla vahinkoa muille.

Muuten kaiken saa maksaa omasta pussistaan tai mennä omalle tk-asemalle (jonne ei koskaan saa aikaa).

Olisin todella onnellinen työterveyshuollosta ja jatkaisin sen avulla tyytyväisenä töitä :)

Tosin olen äitiysloman jälkeen katselemassa muita töitä, sylkykuppina oleminen ei kiinnosta.

Vierailija
17/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakolla ei saavuteta mitään kun eivät voi lakkoilla kunnolla suojelutyöksikö sitä kutsuttiin? Joukkoirtisanomiset on ainoa keino jolla saavat palkkoja nostettua, ja toivon että hoitsut pystyvät pitämään yhteisen rintaman. Ei niitä hoitajien palkkoja muuten ikinä nosteta.

Vierailija
18/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sairaanhoitajan töitä ihan riittävästi ja kyllästyin siihen riistoon, pätkätöitä huonolla palkalla. Nyt on vakityö lääkefirmassa ja palkka 3900e kuussa, enkä tosiaankaan asu vuokralla.

Minä taas en ikinä voisi tehdä lääke-edustajan töitä, vaan pidän nykyisestä työstäni sairaanhoitajana. En usko, että viihtyisin sellaisessa työssä, jossa kekkuloidaan lääkäreiden ja apteekkareiden kanssa, edustetaan ja tyrkytetään omaa tuotettaan. Mutta, jokainen tyylillään.

Vierailija
19/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen täysin mukana hengessä. Pitäkää pintanne; nyt tulee p...kaa niskaan ovista ja ikkunoista mutta älkää välittäkö tämä on teidän taistelunne. Rivit vaan yhtenäisenä ja saatte sen korotuksen.

T. ex-kollega

ps. tutkimuskoordinaattori ei ole lääke-edustaja

Vierailija
20/38 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ps. tutkimuskoordinaattori ei ole lääke-edustaja

Ei kaikki voi tehdä tutkimuskoordinaattorin töitä, eikä kaikkia edes kiinnostakaan.