Mitä mieltä olette Martinan käyttäytymisestä BB-Talossa? OV
Tässä mm jotai:
Saunanlauteille päässyt Martina latasi tiukkaa tekstiä BB-talon ryhmähengestä sekä Timon neitimäisyydestä. Martinan avautuminen aiheutti myrskyisän vastaanoton muissa asukkaissa.
Saunan lauteilla puhuttiin ryhmähengestä ja -kurista. Muut asukkaat Martinaa lukuun ottamatta halusivat puhaltaa yhteen hiileen.
- Miks sä haluat pelata kaikkien hyväksi, kun vain yksi voi voittaa? Olettehan te pällejä, jos niin teette. Yksi voittaa rahaa, ja muut lähtee kotiin tyhjin käsin. Tämä on peliä, ei tämä ole mikään ryhmäjengi, että ollaan leirillä, pelataan ja katsotaan kellä on paras ryhmähenki! juontajamalli läksytti toisia.
- Mä voin sanoa satavarmasti, että en ole tullut rahojen takia, Tiina kimpaantui.
Asukkaat yltyivät kovaääniseen keskusteluun siitä, ettei kukaan ollut tullut tavoittelemaan voittoa ja rahoja.
- Se on vaan bonusta oikeasti, Timo mietti.
Martina poistui paljun puolelle, ja saman tien saunojat ryhtyivät juoruamaan naisen selän takana. Lauteilla oltiin varmoja siitä, että Martina yritti hajottaa ryhmää ja saada heidät toisiaan vastaan.
- Nyt mä saatan tietää pointin, miksi yksi on täällä. Yksi yrittää jakaa meitä sillä lailla, että te kilpailette toisianne vastaan, Piia tuumi.
Sama tulitus jatkui paljun puolella, kun Timo liittyi toisten seuraan. Seinäjokelainen valitteli veden olevan kylmää, mikä sai Martinan laukomaan kärkeviä mielipiteitä miehestä.
- Sä oot f*cking prinsessa. Sä oot poikien pukuhuoneessa. Sun nimi on Timo, Martina säksätti. - Tyydy siihen, mitä on. Ihminen on sopeutuvainen, sä oot f*cking BB-talossa.
- Mä olen elänyt kuusi viikkoa täällä. Nyt naama umpeen, nainen, Timo ärähti ja teki sormillaan naputtavaa liikettä.
- Mun tekisi mieli sanoa 50 asiaa, mutta en sano. Täältä kun hyppäät ulos, sulla on sulatettavissa paljon kovempia juttuja kuin tämä kylmä palju, nainen tokaisi.
- Mitä sitten, mä jatkan mun p*skaduunia, asun p*skakämpässä, ajan mun p*skalla autolla, Timo kuvaili.
Martina tivasi, miksi Timo oli BB-talossa.
- Mä oon täällä tutustumassa ihmisiin. Mä oon vaan elämässä mun elämää täällä, mies vastaili.
Helsinkiläisnainen takertui edelleen siihen seikkaan, että Timo valitti turhasta.
- Olenko mä äijä ja oletko sä joku neiti? Oletko sä nykyään Martina? Mä olen Timo, nainen kettuili ja ojensi kättään miehelle.
Lauteille päästyään Timo avautui kaikille Martinan läksytyksestä. Asukkaat päättelivät, että Martinan tehtävä oli ärsyttää heitä. Pahansuovat kielet alkoivat laulaa, kun syynissä olivat neidon kampaajataidot.
- Mua melkein itketti, kun katsoin tota Nikon tukkaa, Suvi valitti.
- Ei se halua olla meidän kaveri, Piia huomautti.
- Ei se pidä meitä juuri minään, Niko tuumi. - Se tuli kilpailemaan tänne, ei elämään niin kuin me.
Timo päätti lopulta palata takaisin paljun puolelle, missä sama jankutus jatkui. Martina täräytti Timolle, ettei kukaan ollut koskaan sanonut asioita suoraan miehelle.
- Mä voin sanoa vaikka, että vihaan sua ja sua ja sua. Jos ette voi elää sen kanssa, se on v**tu teidän ongelma. Semmoinen ihminen, joka ei uskalla sanoa omia fiiliksiään, vaikka se inhoaa sua, sehän on sen ongelma, nainen laukoi.
BB-talon asukkaat olivat pöyristyneitä uuden asukkaan suorasukaisuudesta. Saunakeskusteluissa oltiinkin varmoja, että viikkotehtävän luonteesta johtuen viikolla päästäisiin vielä mielenkiintoisiin tunnelmiin.
Kommentit (17)
on se kivaa ja HELVETIN MIELENKIINTOISTA katsella tapahtumaköyhää ohjelmaa...
MARTINA SENTÄÄN TUO MIELENKIINTOA TALOON!
idioottimaista alkaa lähes heti taloon tultuaan haukkumaan muita ja ylipäätään vittuilemaan ja esittämään mielipiteitään kaikesta. Pitäisi olla nöyrempi ja laittaa jäitä hattuun. Mutta selkeästi Martina on aivan aivoton, kyllähän se tatuointi-kohu aikoinaan sen jo osoitti. Muija on siis hölmö, olkoonkin vaan nätti. Sen aviomies mahtaa hävetä...
Vaikeneminen on silti kultaa, jos ei ole hyvää saottavaa jostain niin kannattaa olla hiljaa. + suuri ego ei talossa auta pärjäämään. Vaikka " oikeassa" olisikin.
jos on tarkoituksella laitettu taloon " sekoittamaan pakkaa" , kuten sanottiin. Sehän voi käydä vaikka kotonaan mutkan aina kun menee pk-huoneeseen! Ja helpottaa, kun tietää, että pääsee pian pois. Tiedä vaikka järjestää oikein kunnon shown ja lähtee kannat kopisten jo huomenna ;)
Ei Martinalla ole mitään mahdollisuuksia esim. voittaa kilpailua. Ei kai kukaan usko, että joku oikeasti alkaisi heti lataamaan tuollaista tekstiä, jos olisi oikea kilpailija? Ihan hauskaa. Katsotaan, kuka hermostuu pahiten.
ei kestä edes yhtä viikkotehtävää kun ei saa edes nukkua kunnolla.... ja vielä haaveilee lapsista ;)))
ja oli varma että pärjää talossa pitkään ja on suosittu. Hänen psyyke kun on niin vahva.
Hauska tuokin että Timolle marmatti kun Timo ei " ole mies" kun valitti veden olevan kylmää. Kertoili faktoja bb-talossa olemisesta jne. Kuitenkin itse ruikutti yöllä niin pirusti väsymystään ja oli valmis pilaamaan viikkotehtävän.
Luulis sille itelleenkin sen 2 viikkoo oleva helpompaa jos käyttäytyisi edes jollain tavalla? Ehkä sille maksetaan niin paljon tosta, et se voi käyttäytyä miten vaan!?
että saadaan vähän eloa taloon.
Jos kuitenkin käytös on ihan normaalia Martinalle niin HUH! Tosin kovin ylimieisesti katselee muita kokoajan. Kuvittelee olevansa jotenkin muiden yläpuolella kun on (turha) julkkis. Ja ne neuvot muille :DD. Ihan kiva kkuitenkin kun tuo säpinää, n. viikon tuollaista jaksaa max kattoa sitten toivottavasti sitä pidemmäksi aikaa eivät sitä ole palkanneet!
tuli vähän vipinää ja mielenkiintoa ohjelmaan, tähän asti ollut niiiiin tylsää, kun kaikki on niin kaikkien kavereita että... Ihanaa, että joku sanoo timollekin suorat sanat, ja muutenkin laittaa pasmat sekaisin kaikilta. JES!! Martinasta henkilönä en sano juuta enkä jaata, mutta ohjelman kannalta erittäin hyvä juttu!
se ei todellakaan ole niin paha kun mitä toi teksti antaa ymmärtää. Martina hymyssä suin " vittuilee" . ei todellakaan ole mikään paha kohtaus.
tossa tekstissä kärpäsestä on tehty härkänen.
On varmaan aika tarkkaan myös sanottu, miten pitää käyttäytyä ts. ärsyttää muita mahd. paljon.
niin pitemmän päälle ei senkään psyyke kestä, kun kaikki alkavat olemaan häntä vastaan. Kaksi viikkoa on pitkä aika yrittää ärsyttää muita ja jatkuvasti piikitellä. Ajatelkaa jos joutuis neljän seinän sisällä olla vihattuna niin kyllä mä hajoaisin. Kyllä ainakin raskasta tulee olemaan. Jos se ei näyttele niin sitten on hiukan noussut kusi päähän. Luulee, että kaikki palvoo maata sen jalkojen alla, eikä kukaan uskalla sanoa sille vastaan. Onneksi " vanhat" tuntuu vetävän yhtä köyttä ja puolustavat toisiaan tuollaselta kotkalta. Kyllä vaan Martinan saama julkisuus (ei niin mairitteleva) vaikuttaa noiden asukkaiden suhtautumiseen.
Luulen, että häipyy ennen ku päätyy yhteenkään äänestykseen.
en olis kyllä Martinan kohdalla suostunut. Muutenkin huono julkisuuskuva ja tuo nyt ei ainakaan paranna sitä. Ja vaikka selviäisikin lopuksi, et vain näytteli niin ei kukaan saa ikinä tietää millanen tyyppi on. Olis varmaan senkin " uralla" tärkeää, että ihmiset luulisi ainakin sen olevan hyvä tyyppi.
Mutta se mitä olen mallipiireissä olevilta kuullut niin Martina on oikeasti tosi vittumainen ihminen. Ylimielinen ja itse aina oikeassa.
Ja ikää hänellä on kokonaista 25v.
ja se Martina itki siellä huoneessa ja tilitti BB:lle??? Mitä tänään siellä siis on tapahtunu`? Selventäiskö joku 24/7 asiaa, Kiitos:)