Kuinka usein teillä käy vieraita? sukulaisvierailuja ei lasketa.
Meillä käy noin 3 kertaa viikossa, alkaa jo kyllästyttämään.. mies tykkää vieraista ja on mukana monessa järjestössä ja siitä laaja tuttavapiiri.
Haluaisin töitten ja jumpan jälkeen olla rauhassa, mutta eipä onnistu.
Meillä ei ole lapsia.
Kommentit (15)
Tai no lapsilla käy tietysti kavereita, mutta aikuisvieraita meillä ei käy koskaan muulloin kuin juhlissa, viimeksi pojan lakkiaisissa keväällä.
Itse vierailimme kerran viikon aikana. Aika tavallista meille.
vieraita, käyttekö itse töissä ja onko teillä mitään omia harrastuksia?
aika ällöttävää alkaa väsään ruokaa isolle porukalla raskaan työpäivän jälkeen. usein mies sen kyllä tekeekin mutta mä joudun tiskaan ja siivoon jäljet. :( Viime viikolla meillä kävi yhteensä 7 ruokavierasta, minulle se on jo liikaa.
ap.
Vierailija:
vieraita, käyttekö itse töissä ja onko teillä mitään omia harrastuksia?
Mutta kyllä meillä aina 1-2 iltaa viikossa ystävillemme riittää. Meillä on paljon ystäviä, perheitä joilla samanikäisiä lapsia kuin meillä, ja haluamme pitää heihin säännöllisesti yhteyttä.
Kavereiden kyläily ei sekoita pakkaa. Meillä on aina esim. ruokaa reilusti jos ruoka-aikana joku tulee. Meille ei kukaan etukäteen soita jos tulee, eikä tarvitsekkaan. Ystävät ovat elämän rikkaus :)
Ei mulla oo mitään eroa sillä, onko vierailijat sukua vai eivät. Kyllä kaikki saavat ihan saman kohtelun ja saman panostuksen.
vaan miehen järjestökavereita joista itse en useasti tiedä muuta kuin nimet.
AP.
huommennakin tulee taas joku pariskunta lapsineen, en edes muista minkä nimisiä he olivat ja miestä en ole koskaan edes tavannut. Ap.
meille tulee vaan oikeita kavereita!
Mutta niitäkin liian harvoin. Illat menee harrastuksissa. Ja viikonloppuisin olis kiva vaan olla rauhassa kotona.
mutta vastauksena kysymyksiin: ehkä kerran viikossa aikuisvieraita
Vierailija:
huommennakin tulee taas joku pariskunta lapsineen, en edes muista minkä nimisiä he olivat ja miestä en ole koskaan edes tavannut. Ap.
Kyllä mustakin olisi raskasta seurustella ihan vieraiden ihmisten kanssa. Siinä joutuu kuitenkin yrittämään vähän enemmän, että löytää jutun juurta ja olemaan varovaisempi.
Mutta meillä ei kyllä käy noin vieraita ihmisiä juurikaan. Joten tutut kaverit ja sukulaiset ovatkin mulle sitten samanlaisessa asemassa keskenään: seurustellaan tuttujen kanssa ja laitetaan tarjottavaa pöytään.
ehkä muutama kerta vuodessa. En jaksa passata ja palvella muita. Viihdytään omissa oloissa.
mutta on se onneksi vastavuoroistakin, kuluneena viikonloppuna olimme itse kyläilemässä pe, la ja su :) Ja siis kutsuttuina, eri ystävien luona.
Nelihenkinen perhe olemme. Ja ihan ruokavieraita pyydetään, eli joku ystäväperheistämme tulee illaksi, syövät kanssamme ja lapset leikkii. Max yhtenä arki-iltana ja kerran viikonlopussa, yleensä.