Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellinen mielipiteesi työtilanteestani

Vierailija
07.10.2007 |

Olen ollut vajaan kuukauden työssä ja saan koko ajan kuulla jotain mikä liittyy työnlaatuun ja siihen kuinka en ole oppinut ja siihen kuinka saan edelleenkin paiskia hommia harkkaripalkalla kun mokailen.

Opiskelen ja ajattelin työn tuovan rahan lisäksi hyvää vastapainoa kaikille koulujutuille (lopputyö mm.)...Mutta päinvastoin kävi. Olen menettänyt itseluottamukseni ja yöuneni työn takia.

Huomenna olisi työvuoro ja olen ihan valmis ilmottamaan etten enää tule. Olenko epis jos teen näin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viikko sitten tein opiskelujen ohessa töitä, jossa sai jatkuvasti olla varpaillaan, mitään kiitosta ei koskaan saanut, jatkuvasti pahalla mielellä pomon vuoksi jne. Ei sellaista kannata sietää, ellei ole ihan pakko. Töissä voi ja saa viihtyäkin, niin ettei tarvi painajaisia nähdä!

Vierailija
2/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko mun selitellä? En osaa ainakaan kasvokkain kun aina jäädyn pomon edessä...mutta entä tekstarissa? Jotain tekis mieli tilittää, mutta " hyvän maun rajoissa" , vaikka voisin sanoa pikkasen enemmänkin.

Raha ei olisi tosiaan ollut pahitteeksi, mutta kyllä me näinkin tullaan toimeen...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun irtisanot itseni irtisanomisajan puitteissa, katso työsoppariasi

Vierailija
4/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen nojalla voin olla vaan menemättä ja ilmoittaa etten enää tule...vai mitä?

En jaksais sitä akkaa yhtään!

Ap

Vierailija
5/9 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaienn työpaikka, että jäävätkö pulaan, jos ilmoitat aamulla...siltoja ei kannata polttaa. Mut sun sijassa menisin huomenna töihin, ja sit irtisanoisin itseni.

Vierailija
6/9 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin vaan kertoa, että sanoin eilen itseni irti. Lupauduin tekemään tämän työvuorolistan loppuun. Yhteensä noin 6 päivää vielä...ajallisesti tämän kuukauden loppuun.

Vähän harmittaa, mutta nytpä voin keskittyä lopputyön tekemiseen ja ei sitä rahaa tarvita nyt tähän hätään. Sitten parin kuukauden päästä kun olen valmistunut niin katsellaan uudelleen;-)

Vierailija
7/9 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan ihan hyvä juttu sun oman olosi kannalta, mulla on ollu pari tosi paskaa työpaikkaa ja tiedän mitä se on.

Vierailija
8/9 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotti senkin päivän tyyliin " Maija, sulla kun on vajavaisuuksia tässä ****:ssa niin mä lähden sulle ihan kädestä pitäen näyttämään" ...

Siinä vaiheessa sanoin, että ootas hetki...Ihan asiallinen se oli, ja sanoi ettei se kelleen yöunien menetystä toki toivo.

Ymmärrän senkin paineen ylöspäin, mutta silti. Ulosantiin voisi pikkasen panostaa!

Ap

Vierailija
9/9 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole pomolla varmaan halua itseään syyttää niin älä syytä sinäkään. kenenkään ei tulisi tehdä töitä oman jaksamisen kustannuksella. se on pahinta jota voit tehdä.