Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalle nimi hakusessa!

07.10.2007 |

Meille syntyi 21.9 poika ja nyt pitäisi vain nimi keksiä pienokaiselle.

Tämä on kolmas lapsemme ja sisarukset ovat Onni Oskari ja Fiia Hilda Emilia.

Tällaisia nimiä olemme miettineet etunimeksi kuin Lauri (pojan ehdotus),Erno,Toivo tai Martti.Mitäs mieltä olette?

Itse tykkään Iikka-nimestä mutta mies ei lämpene sille.

Toisiksi nimiksi olemme ajatellleet laittaa edesmenneen pappani mukaan Sulo Johannes,tai tuostakaan ei ole kuin Sulo varma nimi:) Toisena vaihtoehtona olisi miehen toinen nimi,Kalevi eli Sulo Kalevi.

Kommentoikaa vapaasti ja uusia ehdotuksia otan mielellään vastaan!:)

Kommentit (4)

1/4 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Erno ois kyllä tosi kiva :o)!Entäs jos Sulon laittaiskin ihan kutsumanimeksi??

Muutama ehdotuskin vielä:

Ilpo

Mikko

Leo

Vili

Elmo

Iivo

Ilari

Samu

Eeki

Tino

Topi

Tuure

Ilkka

Atte

Konsta

Vierailija
2/4 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostais Sulo Martti Johannes

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopsaan kommentoin tässä välissä kun poika vielä nukkuu ja isommat ovat ulkona.

Körömöllin ehdotuksista Elmo oli sellainen jota olemme itsekkin miettineet tai oikeastaan tuleva kummitäti haluaisi että pojasta tulisi Elmo:)

Myös itsellä on käynyt mielessä että laittaisi Sulon etunimeksi mutta minua mietityttää että onko se liian pehmo nimi sitten kun poika on esim.murkkuiässä!? en tiiä...ristiäiset on 24.11 joten on tässä onneksi vielä aikaa miettiä:)

Lisää kommentteja/ehdotuksia:)

Vierailija
4/4 |
09.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta piiloon tokaksi nimeksi.

Kun veljen nimi on Onni niin sen kanssa sopisi Toivo ihanasti. Ja eiko Fiia tule Sofiasta joka tarkoittaa viisautta kreikaksi? Siina olis hyva yhteinen lanka koko pesueelle! Entas Armas toiseksi nimeksi?

Martti, Lauri, Timo, Niilo, Paavo-linja on myos minusta hyva. Itse en pida Elmosta koska silloin paassa alkaa soimaan se Elmo' s World-lasten ohjelman rampytysmusiikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän