Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asuntoja on saanut jo pitkään ostaa halvalla ja kalliilla.

Vierailija
07.10.2007 |

Taitavat ostajat ovat osanneet tinkiä ja saaneet asunnon edullisesti. Mä ostin keväällä asunnon ja kun vertaan ostohintoja tuolta netistä, sain 20.000 euroa edullisemmine kuin mitä muut ovat maksaneet. (Sama talo, samanlainen asunto, helppo tunnistaa. Tunnistus onnistuu siksi, että näen rakennusvuoden ja sen, että talossa on parvekkeet. Tällä alueella ei ole muissa taloissa parvekkeita.)

Toisinsanoen, osta, jos osaat ostaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. yhden yliopistokaupungin keskustan tosi suositulta asuinalueelta perhe osti ok-talon hintaan 130 000, hp oli ollut reilusti yli 200 000! Tämä on varmaan ääripäitä.

Itse olen miettinyt, kun lähistöllä on ollut yli puoli vuotta myynnissä tyhjillään jo oleva talo hp. 248 000, että mitähän tarjouksia jo huomioisivat. Pitäisi tietää myyjien elämäntilanne, ovatko esim. vaihtaneet paikkakuntaa ja talo pitäisi tosiaan saada myytyä tms.

Vierailija
2/3 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taloussanomissa kerrottiin asuntojen hintojen olevan jo laskukierteessä. Kohta on ostajan markkinat, nyt pitää vaan odotella kärsivällisesti ja sitten iskeä erittäin alhaisilla tarjouksilla jos kohde kiinnostaa. Ei se ole tyhmä joka pyytää ylihintaa vaan se jo sen suostuu maksamaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pulassa myyjä, sitten voi lähteä halvallakin. Jos on jo muutama kk myyty.