Miten saada vaimo laihduttamaan?
Tai oikeastaan miten saada hänet onnistumaan. Pituutta 156, mutta paino noussut 56:sta 74:ään kiloon. Ei minua pieni ylipaino haittaisi, mutta tuollahan on jo terveysvaikutuksia. Seksiin kysymys liittyy siten, että hoikempana vaimon itsetunto varmaan nousisi ja tuo kiimainen pieni narttu pääsisi taas paremmin esiin.
Kommentit (11)
Liikunta kun ei hänelle oikein maistu, mutta makea ja rasvainen sitäkin enemmän.
Olen ajatellut tehdä hänelle tavoiteohjelman. Siis jos hän pysyy dietissä niin minä muutan myös jonkin hänen toivomansa jutun elämässäni ja että jokaiseen painonpudotusetappiin liittyy jokin palkinto. Jos karsisin omasta kulutuksestani turhuudet pois voisin ehkä säästää 400 euroa kuussa ja varata vastaavan summan vaimon " palkintoihin" . Se nyt on selvä, että jos vaimo suostuu lähtemään jumppaan tms. niin sen ajan hoidan lapset, kokkaan, siivoan yms.
tulee väksiinkin mieleeni että jos menet esittelemään vaimollesi omia laihdutusohjelmiasi, hän voi loukkantua sydänjuuriaan myöten sinulle eikä se unohdu koskaan. Pahimmassa tapauksessa hänelle tulee entistä huonompi itsetunto eikä seksi kiinnosta senkään vertaa. Minusta olisi fiksuinta lopettaa kaiken hyvän ostaminen sinne kotiin ja tietysti jätät ne sitten itsekin väliin ja alat ehdottaa yhteistä kunnonkohotusta, käytte yhdessä tunnin reippaalla lenkillä 3-4 kertaa viikossa, uimassa tms. Saisitte olla yhdessä eikä tämä vaikuttaisi siltä että sinä toimit vaimollesi jonakin painonvartijana...
vaimon kanssa, tai järjestäisin aikaa, jotta hän voi lähteä. Tai kuntosalille tai uimaan tai mitä vaan keksitte.
Entä jos opettelisit tai opettelisitte yhdessä terveellisiä ja HYVIÄ uusia ruokia? Yritä tehdä kokonaisuutena terveellisiin elämäntapoihin siirtyminen mahdollisimman helpoksi. Muutosten ei välttämättä tarvitse olla kerrallaan suuria. Pienillä muutoksilla kerrallaan saatte helpoiten aikaiseksi pysyviä tuloksia.
Näitä mä tosiaan suosittelisin, näin me naisetkin " kontrolloidaan" miestemme painoa:D Ne ei vaan ehkä aina tajua sitä...
ulkomuotoa parantavaa jollei itse halua, helposti saat vihat niskoillesi. Ehkä tosiaan ne herkut pitäisi jättää kauppaan, ja jos haluat vaimolle jotain hemmotteluja ostaa niin elä nyt herranjumala ainakaan aseta niiden saamiseksi painotavoitteita. Itse ainakin raivostuisin moisesta aivan suunnattomasti.
Joten en osta kaupastakaan mitään kovin raskasta, mutta käyhän tuo vaimokin kaupassa ja tuo tietenkin tavaraa omien mietymystensä mukaisesti. Kyllä minä hänet 3-4 kertaa viikossa saan lenkille, mutta eipä sillä vielä vaikutusta ole kuin ruokahaluun...
Skeptinen olen itsekin.
Olisipa muutkin noin huomaavaisia ja välittäviä!
Ruokavalio kuntoon, ei mitään totaalista kieltolakia. Mun mies aina haluaa että kävisin lenkillä, mutta nopeimman (=kannustavimman) tuloksen olen itse saanu painonvartijoissa. liikkuminen tulee mulla ainakin sitten luonnostaan.
itse aloin jo vuosia siten treenata ihan hulluna ja hyvä olohan siitä tulee jne mutta ruokahalu on kuin hevosella. lopputulos on hyvä kunto ja olo mutta paino aivan sama, tietysti kiinteämpi kroppa. Ja kulli seisoo kivikovana ja mieskunto kestää mitä vaan että kyllä urheilu kannattaa.
m
harrastamaan vaimosi kanssa pitkiä seksi-sessioita. Kyllä siinä paikat kiinteytyy kun jonkun tunnin joka ilta jumppaa
Menee ohi ap kysymyksen, mutta sopii silti aiheeseen. Pieniä asioita, mutta niillä on todella iso merkitys.
Tärkein juttu painonhallinnassa on ymmärtää, että 1 kilo tulee viikossa, mutta lähtee kuukaudessa.
Vinkki 1: VAAKA
Käytännössä 50 kiloisella ihmisellä pitää kellot soida, jos paino nousee 2 kiloa. Käytä vaakaa vaikka joka päivä, esim kun peset hampaita.
Vinkki 2: LAUTANEN
Kalorien määrä on suorassa suhteessa syödyn ruuan määrään. Lähes aina vähempikin riittää. Käytä pientä lautasta, jotta annos näyttää ja tuntuu isommalta ja riittävältä.
Vinkki 3: RUOKAVALIO
Kaloreita saa eri aineista, kaikki kalorit eivät ole samanlaisia. Kokeile millainen ruoka sinulle sopii parhaiten, esim hiilihydraatit vs. rasva.
Vinkki 4: LIIKUNTA
Suurin osa kaloreista ja rasvasta palaa perus elintoiminnoissa. Liikunnalla sitä voi kuitenkin lisätä. Tärkein merkitys liikunnalla on kiinteytyminen ja ulkomuodon koheneminen - ryhti paranee, ja esim hartioiden leveneminen puoli senttiä kaventaa vyötäröä 5 senttiä.
11 vuoden PT kokemuksella lupaan että toimii.
M32
Ruokavalio muutos.. Kaikki herkut pois ja muutenkin vähän laskeskelee mitä syö ja ekana laskee paljonko kuluttaa.. siitä ottaa pois -400-600kcal niin johan alkaa paino tippumaan.. Toinen vaihtoehto on sitten kuluttaa enemmän vastaavasti. Suomalaisen naisen tuntien siihen ei varmaan millään riitä aika.. Kun on LAPSET...