Mä en jaksa noita huutiksen pienipalautteisia!
Mulla oli kohteessa selvästi, että vain nouto. No huutajapa on jostain 500km päästä takahikijältä ja laittoi 10min huudon loputtua viesti maksaneensa tuotteen mun vakioviestissä olevalle tilinumerolle ja käskee postittaa. Ilmoitan postittavani, kun myös postimaksut ovat tililläni ja laitan postikulut (yli 10¿), alkaa urputus ettei voi olla niin kallista. Kysyn haluaako purkaa kaupan, kun en edes alunperin ilmoittanut postittavani. Alkaa haistatella, ettei ole rahasta kiinni et laita vaan se *** kohteesi postiennakolla. Lätkäsee lopulta negan, kun olen laittanut postienakkoon liittyvät kulut hänen maksettavakseen enkä vaan sitä postimaksua!
ARRRGGGHHH!
Kommentit (15)
Miksi sä muuten laitoit sen vakioviestin? Jos siinä kerta oli sun tilinumero eikä mitään mainintaa noudosta, niin jos se ostaja luuli, että sä postitat?
Ja kannattaa selvästi laittaa nuo postiennakko ym. säännöt esille ettei tule mitään ylläreitä.
VAAN tosi tyhmiltä käyttäjiltä. Olen tehnyt useita kauppoja pienipalautteisten kanssa eikä ole ollut ongelmia, ap on vaan törmännyt johonkin idioottiin. Itsellä on monta sataa palautetta enkä kyllä karsasta aloittelijoita.
kiva tietää :( mulla n 12 palautetta 3v sisällä joista jokaisesta kiittävä, kaikki kaupat sujunut loistavasti ja aina olen maksanut samana päivänä huudon sulkeutumisesta.
Kaikki muut kohteet oli lähetettäviä, mutta tässä kyllä todella selkeesti VAIN NOUTO. En edes tajua miksi huusi sitä kohdetta, ilman vakioviestiä ei olisi saanut mitään kauppoja aikaa, koska olisin tyssännyt koko homman. Nyt ehti laittaa rahat. Olen vaan kokenut sen vakioviestissä olevan tilinumeron paremmaksi, ettei voittajan tarvii sitä tilinumeroa erikseen ruinata tai mun lähetellä erikseen sitä tilinumeroa.
millä sinne muuten saataisiin uutta verta..
Mua lähinnä ärsyttää ne " ammattilaiset" joiden kanssa kauppojen tekeminen on kuin postimyynnistä ostaisi..
Ja kyllä itsekin olen törmännyt noihin postikulujen tinkaajiin..
Mutta olempa saanut vain 1 palautteen juuri näitlä ihmisiltä joilal itsellä on 200 palautetta.. Ei vaan kiinnosta laittaa sitä plussaa mullekin ,ahneet paskat.
Mulla on 6 negaa pienipalautteisilta myyjiltä...
Koska maksoin huudot 4 päivän päästä kohteen sulkeutumisesta (parilla kerralla välissä oli joulu/pääsiäinen/tavallinen viikonloppu ja myyjien mielestä maksoin liian hitaasti jne. Kun KAIKKI muut ostajat olivat maksaneet HETI, kun kohde oli sulkeutunut..
Samoin olen saanut neljä neutraalia, kun en ole lunasta kohdetta, jonka hv ei ylittynyt.
T:se, joka ei huuda mitään alle 20 palautteisilta myyjiltä.
Vierailija:
Mutta olempa saanut vain 1 palautteen juuri näitlä ihmisiltä joilal itsellä on 200 palautetta.. Ei vaan kiinnosta laittaa sitä plussaa mullekin ,ahneet paskat.
olinkohan 7..
Mulla on 850 palautetta ja viime keväänä tein päätöksen, että palautetta saavat pelkästään ne, jotka antavat sitä mulle. Ihan vaan sen takia, että mulla olisi nykyisin varmaankin 1000 palautetta, jos kaikki ostajat/myyjät olisi antaneet palautetta viime talvena/keväänä.
iha varmaan laittaa jo vittuksissaa jonku negan
ja ehkä n. 15 saamatta, mutta kun kaikki ne saadut ovat positiivisia, niin mulle se riittää..
Jos joku Guru ei mulle halua myydä, niin pitäköön trokaamansa tuotteet..
on vaikea saada 20 palautetta jos on juuri aloitellut huutiksessa... Vähän nyt ymmärrystä " konkarit" ;) terv. REHELLINEN aloittelija...
Olen itse huomannut että myyjät antavat tosi harvoin palautetta enkä sitten itse anna sellaisille ollenkaan. Myyjänä tietysti, maalaisjärkeä käyttäen, annan palautteen rahat saatuani. Ja ostajana siis annan vain jos myyjä antaa ensin minulle.
Ja minä en kyllä puolestani tykkää kaikista isopalautteisista useastakin syystä:
1) Vastaan on tullut muutama jotka ilmeisesti kokevat olevansa jotain yli-ihmisiä suuren palautemääränsä vuoksi ja uhkailevat negoilla ja yrittävät kusettaa " koska se on normaali käytäntö" -kommenteilla jne. vaikka kohteen yhteyteen olisi kuinka selvästi kirjoittanut asiat.
2) Jotkut tuntuvat ihan etsimällä etsivän " mukamas-ristiriitoja" kohteen kuvauksista, kauppaehdoista jne. tai ymmärtävät täysin selvän tekstin tahallaan väärin ja yrittävät sitten näihin syihin vedoten kinuta alennusta hinnasta ja jälleen kerran uhkailevat negoilla ym. jos ei alennuksiin suostu.
3) Joillekin huutonet tuntuu olevan enemmän elämäntehtävä kuin tavallisten ihmisten pientä kaupankäyntiä eivätkä he tunnu ollenkaan tajuavan että en välttämättä pysty vastaamaan puhelimeen tai sähköpostiin milloin vain, sopimaan treffejä ties minne ja milloin vain jne...
4) Ja sitten ovat vielä nämä joiden mielestä myyjän pitäisi taipua sen seitsemälle mutkalle ja nähdä hirveä vaiva jotta asiakas saisi tuotteensa mahdollisimman halvalla, helposti, vaivattomasti ja nopeasti - siis vaikka olen ihan yksiselitteisesti ilmoittanut esim. postituksen ehdot kohteen yhteydessä. Paras oli tämä yksi täällä joka oli sitä mieltä että myyjän pitää käydä kerjäämässä pahvilaatikko kaupasta eikä saa käyttää helposti-pakettia jotta ostaja selviää halvemmilla postikuluilla.
itse en osta jos ei palautteita ole..vähän vaikea kontrolloida huutajia kohteistani..