Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä neuvoksi?

Vierailija
05.10.2007 |

Mikähän auttaisi miestä mäessä, joka on jatkunut jo useamman vuoden ajan?

Eli: vaimoni ei saa orgasmia vaikka sitten mitä tekisi. Olemme olleet yhdessä noin kymmenen vuotta ja vaimoni ei ole ainakaan mitään sellaista voimakasta leffaorgasmia saanut minun kanssani kertaakaan. Molemmat nautimme seksistä ja olen ihan vakuuttunut, että vaimonikin sitä haluaa ja myös nauttii siitä, mutta orgasmi ei kuulu seksielämäämme. Olemme kokeilleet monenlaista, mutta tilanne ei ole muuttunut. Eniten vaimoni nauttii suuseksistä saavana osapuolena. Annan suuseksia vaimolleni mielelläni ja usein varsin pitkään, esim. 45 min tai niillä main. Tänä aikana vaimoni selvästikin nauttii hyvinkin voimakkaasti, mutta jossain vaiheessa hänellä ilmeisesti voimakkaan nautinnon jälkeen tunne jotenkin lievenee tai hän ei enää yksinkertaisesti koe pystyvänsä enää jatkamaan. Olemme kokeilleet sauvoja (nauttii), erilaisia hieromalaitteita (ei oikein taida osata nauttia) ym. mutta orgasmiin asti ei päästä. Seksin jälkeen vaimoni kyllä kertoo, että hänellä on hyvä ja rentoutunut olo, mutta mutta...

Asia vaivaa, ei niinkään siksi, että kokisin miehisyyteni olevan uhattuna tai mitään sellaista, mutta harmittaa jos vaimoni jää jostain vaille. En nyt varmaan ole mikään maailman suurin rakastaja, mutta ennen vaimoani minulla on kyllä ollut useitakin suhteita ja asiat ovat sujuneet tuolloin ilman tämänkaltaisia ongelmia. Olen yrittänyt kysyä myös mistä vaimoni pitää ym. Vastaukseksi kuitenkin yleensä saan, että hän nauttii kaikesta mitä teen tms. Tämäkään ei ole muuttanut tilannetta. Lisäksi asia vaivaa, koska siitä on vaikea puhua. Jos otan asian puheeksi vaimoni ihan selvästi kokee asian kuisalliseksi ja kokee, että hänessä on peräti jotain vikaa. Vähään aikaan en ole asiaa viitsinyt yrittääkään ottaa puheeksi, mutta ei se mihinkään unohdu siltikään.

Mitä tällaiseen oikein voisi yrittää tehdä. Annanko olla vai pitäisikö tosissaan yrittää hakea jostain apua asiaan. Kyllä edelleen molemmat ymmärtääkseni nautimme seksistä eli ei tilanne kai niin mahdoton periaatteessa kai ole. Vuosia on kuitenkin yhdessä vielä jäljellä paljon ja jotain ratkaisua haluaisin asiaan. Onko kenelläkään muulla vastaavia kokemuksia ja miten olette oikein asiaan suhtautuneet? Jotenkin olen toivonut vähän, että ikäkin toisi ratkaisua ongelmaan, mutta eipä ainakaan vielä ole...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin osan tuntoaististani alapäässä synnytysten yhteydessä. Suuseksi tuntuu hyvälle, mutta en saa siinä vaikka mitä tehtäisiin.

Miesystäväni on aivan ihmeissään siitä, kuinka voimakkaita otteita tarvitsen. Eli alapäätä pitää hyväillä ensin hitaasti ja sitten todella voimakkaasti klit.. alapuolelta ja itse klitasta.

Saan tosi nopeasti niin. Ja sama rinnat, ne vaatii tosi voimakasta käsittelyä.

Muussa tapauksessa se menee minullakin ohi. Ja alapään ja rintojen hyväily yhtäaikaa on tärkeää. Yleensä olen selin kumppaniin. Ajattelin vain, että onko tielläkin kyse tuntoaistin vähäisyydestä?

Vierailija
2/3 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotias kahden lapsen äiti ja naimisissa viidettä vuotta... On ollut muutama mies ennen avioelämää... koskaan en ole kenenkään kanssa saanut orgasmia yhdynässä. Mutta saan aina itseäni kosketellen ja myös suus seksissä ja kun mies koskettelee....

Kun harrastetaan seksiä niin nautin suuresti ja kosketan itseni orgasmiin mieheni tullessa.. tai mieheni tekee sen...

eli tämä ei ongelma... kerran sain jopa ilman tätä mieheni kanssa ja olin aivan ihmeissäni siis pelkällä yhdynnällä...

Silti vaikka ydynnässä en saa orgasmia niin nautin juuri miehestä sisälläni ja pelkkä koskettelu ei tosiaan riitä...:)

Mutta naisesi tilanteesta tuli mieleen että saakohan sen orgasmin omin avuin.. ja ehkä hänellä on jotain miksi ei ole tutustunut omaan kehoonsa siinä määrin että tietää miten sen itselleen tekee ja rentoutuu...

seksi varmasti hyvää ilman sitäkin mutta onhan se orgasmi ihana rentoutus loppuun ja suurin nautinto ....

Tulee mieleen että huonot seksikokemukset tai jokin voi saada kenties lukkoon ettei saavuta niin rentoa oloa että orgasmi voi saapua.. en tiedä mutta avointa keskustelua... ei syyllistävää orgasmin puutteesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei saa edes itse aikaan orgasmia. Jollei sitten hänen orgasminsa ole jotenkin miedompi purkautuminen...? Hänhän sanoo kyllä olonsa olevan hyvä ja rento sen jälkeen kun hyvän olon tunne on mennyt ohi. Mistään tunto aistin puuttumisesta ei ole meillä kyse, koska hän tuntee ja reagoi kyllä hyvinkiin herkkään kosketukseen.