Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko onnistunut laihduttamaan Painonvartijoiden piste-systeemillä?

Vierailija
03.10.2007 |

Kuinka nopeasti alkoi kilot karista?

Mikä oli lähtöpaino? Paljon kiloja tippui? Missä ajassa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti alkoi kilot karista? Heti

Mikä oli lähtöpaino? 75kg

Paljon kiloja tippui? -15kg

Missä ajassa? Aloitin helmikuussa 04, lopetin huhtikuussa 04

Nopsaan siis tippui paino! Olin tosi tarkka ruokavaliossani ja liikuin vähintään tunnin päivässä. Nyt taistelen uuden raskauden jälkeen jälleen kilojeni kanssa, sama homma eli -15kg olisi edessä.

Vierailija
2/14 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo tulleet takaisin. Ja sama juttu muuten yhdellä työkaverillakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kg lähti syksyn aikana eli noin 20 vk kesti paino pudota. Paino pysyi hyvin kun jaksoi liikkua aktiivisesti. Sitten tulin raskaaksi ja lapsen jälkeen en ole liikkunut säännöllisesti ja paino taas 15 kg liikaa.

Vierailija
4/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla dieeteillä käy niin. Itsekin pudotin nopeasti PV:ssa 10 kg, mutta kilot tulivat vuodessa takaisin, ihan omaa syytäni. Olen myös karpannut, ja paino putosi, mutta nousi taas kun lopetin.

Nyt olen taas PV:ssa, ja pudotan painoa hitaasti, syön siten kuin ajattelin loppuelämäni syödä. Eli juhlissa en laske pisteitä, vaan herkuttelen niin kuin ennekin. Yritän oppia valitsemaan arkena oikein. Ja paino tippuu hitaasti, mutta varmasti. Ja toivottavasti pysyvästi.

Vierailija
5/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 3 vuotta kesti paino pudotetussa painossa +/- 2 kg.

Kaipaan niin niitä aikoja mutta en varmaankaan tarpeeksi kun en jaksa motivoitua liikkumaan ja katsomaan mitä syön.

Vierailija
6/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka nopeasti alkoi kilot karista?

Heti

Mikä oli lähtöpaino?

91kg pituus 163cm

Paljon kiloja tippui?

Tällä hetkellä -25kg

Missä ajassa?

Tammikuussa -07 aloitin lisäpisteiden turvin koska imetin ja sitten kiinteiden aloituksen myötä lisäpisteet väheni ja imetyksen loputtua normaalipisteille. Olen ollut pv ennen raskauksia joten pisteiden lasku on tuttua sieltä. En ole käynyt edes ryhmässä vaan tiputtanut painoa itsekseni. Nyt en ole enää laskenut pisteitä alkukesästä lähtien. Olen opetellut ruokarytmin mitä kärsii syödä, mitä ei ja paino tippuu. Lisäksi olen aloittanut käynnit kuntosalilla joten herkutellakin kärsii välillä. KAIKKI isot vaatteet olen lahjoittanut pois ja olen ostanut todella paljon uusia, kauniita ja pieniä (koko 38) vaatteita. Olen 30 vuotias, lapset tehty enkä enää aio olla se valtava norsu mikä olen ollut puolet iästä!!!

Tsemppiä sulle kovasti!!!!!

Vierailija
7/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk lähti 20 kg

lähtöpaino oli 85 kg ja pituutta 168

Vierailija
8/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2 kk lähti 20 kg

lähtöpaino oli 85 kg ja pituutta 168

ruokavalioni muuttui täydellisesti

Vierailija
9/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kilot ovat kahden raskauden ja muutaman suklaan myötä tulleet takas, nyt karistelen kiloja ilman pisteitä ja paremmin näköjään karisee ja rahatkin säästyy

Vierailija
10/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kolme kertaa. Aina on tullut kilot takaisin.

Minä jo pyyhkisin PV:llä pyllyni, hyvin harva on sillä saavuttanut pysyvän painonhallinnan. Kaikken vaarallisintahan on tuo painon jojoilu.

Vierailija
11/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pointsiohjelma on itsenäinen ohjelma

Vierailija
12/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti tulivat takaisin koska en enää välittänyt mitä söin.

Nyt homma taas menossa, raskauskin tässä välissä ja enemmän pudotettavaa (tavoite 57 kg). lähtöpaino 75 kg, nyt viisi viikkoa myöhemmin - 6 kg elivarsin hyvässä vauhdissa ollaan. Ja nyt en anna kilojen enää palata.

Vierailija
13/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina kun tämän ihmisen näen (suht usein viikottain), on urheilemassa tai menossa/tulossa urheilemasta, että kyllä se vaatii töitä että paino pysyy samoissa lukemissa.

itse olen myös aikoinaan laihduttanut noin 15 kg ja puolet tullut takaisin suur piir. riittäisi jos saisin 5-6 kg pysyvästi pois, mutta on niiiiin vaikeeta.

Vierailija
14/14 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän PV ketään laihduta, vaan antaa ohjeet terveelliselle kevyemmälle elämäntavalle. Jos et niitä noudata, lihot. Ihan itse ne kilot hankkii sekä pudottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan