jeejee
Ne olikin kuunnellu mun toiveita verikokeisiin pääsystä, ja sain kotiin lähetteen.
Luulin jo, ettei verikoetta tule (että saan vaatia sitä sitten o-uä:ssä) koska sanoivat, että soittelee perää jos on tarvetta..
Elikäs kun menkat alkaa kp2-5 käyn ottaan verikokeen, se prolaktiini ja kilpparit.
Huih, alkoi hirvittää! Entäs jos jompi kumpi onkin koholla..!? Tai liian matala tms..
Sit taas joku uus lääkitys!
Mitä muille kuuluu?
HIenoja asenteita todella Ompulla ja Maribella.
Kommentit (2)
Anen: kiva, että pääsit verikokeisiin. Saat ainakin jotain selville! Step by step...
Maribe: Meillä simppojen laatu vaihteli niin laidasta laitaan, että suoraan ICSIn mentiin. Kovasti tsemppiä, IVF:n vaan. Pyydät punktioon kunnon rauhoittavat, kyllä se siitä! On niitä inhottavampiakin juttuja kuin munasolupunktio.
Terkkuja!
Frankie
Asenne ongelmia vai ei... minulla siis.. Niin siis sitä uskottelee itselleen että kyllä tää tästä ja että parempi näin alussa jne. ja p... sanon minä välillä ottaa niin aivoon koko lapsettomuus rumba, että tekis mieli lyödä hanskat totaalisesti tiskiin!!
Huomenna mulle sitten soitellaan ja saan sanoa haluanko siihen IVF jonoon... no joo kai minä haluan, en tiedä, haluan, en halua... joka toinen hetki eri mieltä...
Mutta minä pahus sentään pelkään sitä punktio neulaa!!
Maribe ei niin positiivisella fiiliksellä tänään... taas on flunssa iskenyt (se tästä enää puutuikin!!)