Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

aamupahoinvointi - iltapahoinvointi - kokov*tunpäiväpahoinvointi

Vierailija
03.10.2007 |

tästäkö mä nyt sitten oon unelmoinut kaks vuotta? kyllä mahtaa olla ihmisellä päässä vikaa kun vapaaehtoisesti tähän taas lähtee. koko ajan pitää syödä, syödä ja syödä muuten tulee huono olo. juujuu, ei saa valittaa, tää on itseaiheutettua, mutta kun mulla on niin huono olo. en sitten ilmeisesti oppinut edellisestä raskaudesta mitään. maha on nyt jo turvonnut kun mikäkin rantapallo ja viikkoja tulee huomenna täyteen huimat 7.

niin ja sitten tietty se, että jos tää pahoinvointi loppuukin, niin sitten ruvetaan taas epäilemään että tulee keskenmeno.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin syksyisin tulee itselle aina mieleen viiden- ja kahdenvuoden takainen aika, kun olin niin niin huonovointinen. Kamalaa oli ja se aika sinne kevääseen tuntuu varmasti hirveän pitkältä. Yritä jaksaa ja toivottavasti pahoinvointi ei kestä montaa viikkoa!

Vierailija
2/2 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tuli huono olo, jos ei ollu syöny mitään pariin tuntiin, mutta siinäpä se. toisen kanssa sitten taas se oli sitä hiton pahaa oloa aamusta iltaan pitkälle puoleenväliin raskautta. no, toisaalta, tää pahoinvointi kyllä myöskin konkretisoi itselle sen että mä tosiaan olen raskaana. vaikkakin hyvin skeptinen edelleen. mä en vaan voi uskoa että tää olis näin helppoa eikä mulle mukamas tulis ensimmäistäkään keskenmenoa. jotta hyvin pessimistisin tunnelmin mennään.. -ap

Vierailija:

Näin syksyisin tulee itselle aina mieleen viiden- ja kahdenvuoden takainen aika, kun olin niin niin huonovointinen. Kamalaa oli ja se aika sinne kevääseen tuntuu varmasti hirveän pitkältä. Yritä jaksaa ja toivottavasti pahoinvointi ei kestä montaa viikkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla