Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi vihastuttaa :(

Vierailija
03.10.2007 |

Anoppi oli mennyt " markkinoimaan" aviomiestäni (aviomieheni jo monen vuoden ajalta, onnellisesti!) eräälle naiselle. Nyt tuntuu siltä, että tähän loppui minun puoleltani kauniit tavat ja yritys olla edes suhteellisen hyvissä väleissä anopin suhteen!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä ollu anopin kaa " ongelmia" ?? tai siis anoppi ei hyväksy suo pojallensa?

Vierailija
2/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä eukko, anna elää ihan omaa elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista olen anopin suhteen kestänyt, eikä se lopultakaan ole meidän vankkaa parisuhdettamme horjuttanut. Mieheni saa (halutessaan) ihan vapaasti kyläillä, mutta itse en aio enää sitä tehdä.

Vierailija
4/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

törkeetä käytöstä ja vielä aikuiselta ihmiseltä

Vierailija
5/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävytön nainen kyllä..

Vierailija
6/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista piikittelyä yms. olen oppinut vuosien mittaan sietämään, tavallaan, mutta tämä oli jo huippu. Eikä anoppiraasu edes tajua, että parisuhteemme on sen verran syvällistä laatua, että kaikesta me puhumme keskenämme. Ihan kaikesta. Mutta nyt kyllä vihastuttaa!

Vierailija
7/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tyrkytetty varattua miestä. Isänsä yritti saada meitä yhteen, mutta unohti mainita poikansa puolisosta. Homma kariutui sitten siihen, mutta kävi kyllä selväksi, miten huonona hän miniäänsä piti.

Vierailija
8/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän yrittää saada miestäni esim. osallistumaan kaiken maailman paritusohjelmiin. Me ollaan kuitenkin oltu naimisissa jo 21 vuotta (yhdessä 29 vuotta) ja lapsiakin viisi.

Vierailija
9/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistä sitäpaitsi tiedät? Tuskin anoppi sitä sinulle itse on kertonut, että aikoo särkeä avo/avioliittonne?

Vierailija
10/10 |
03.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi