Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhtyneiden Kuvalehtien lehtimyynti, onko teille soiteltu ja kysytty henkiloita (ei oma perhe), joille olette tehneet joskus lahjatilauksen?

Vierailija
02.10.2007 |

Alkaa todella ärsyttää, että jatkuvasti soitellaan ja kysytään henkilöitä, joille joskus olen tehnyt lahjatilauksen. Ei siis kyseessä oma perhe (lapset tai mies, nämä tietysti ok), vaan esim. kaukaisemmat sukulaiset, joille joskus olen tehnyt lahjatilauksen. Ja ei siis soiteta tyyliin: " Olette tehneet lahjatilauksen X:lle, haluatteko jatkaa tilausta" , vaan soitetaan ikään kuin numeroni olisi ko. henkilön numero. Kyseessä eivät Yhtyneiden omat myyjät, eli ilmeisesti välittävät puutteellisia tietoja eteenpäin? Aion soittaa tästä asiakaspalveluun, mutta kiinnostaisi kuulla, onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyttiin mahtaako se ja se olla kotona..Kyseessä oli 12 vuotta aikaisemmin kuollut mummini...Hiukka vanhentuneita tietoja....

Vierailija
2/3 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan joutunut johonkin jatkuvasti " pommitettavien" listalle ;-)

Ei vaan, ei kauheasti naurata, kun omankin perheen tilauksista tulee näin sykysyisin paljon soittoja, saatika kun puolta sukuakin kysellään puhelimeen.. Ja kyseessä siis hlökohtainen gsm-numero.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Yhtyneillä töissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän