Sattuuko mammografia pienirintasella?
Huomenna menossa ja pelottaa kauheasti! Hirveesti kuullut kaikennäköisiä kauhutarinoita...:(
Kommentit (10)
Litistettävä paksuus kun on vakio.
Kyllä se ihan sattuukin, mutta vain hetken eli kyllä sen kestää ihan ok.
Ja sille rinnattomalle joka ei menis: rintasyöpä ei sitten mitenkään liity rintojen kokoon... sitähän voi olla miehelläkin eli kannattaa tutkia itse säännöllisesti ja käydä mammografiassakin. Se hetken sattuminen on kuitenkin pienempi kipu kuin liian myöhään löydetty syöpä.
Rintani kun eivät edes roiku, vaikka kävivätkin d-kupissa ja ovat nyt aa. Toki mun nännin varmasti saisikin venymään, nyt kun olen imettänytkin yhteensä 3 v, mutta onkohan nännin mammografiasta mitään hyötyä?
Minulla pienirintaisella se sattui ihan jo siksikin, että solisluu jäi sinne väliin, kun jouduttiin kuvaamaan niin läheltä kehoa.
Minulta löytyi tammikuussa kyhmy rinnasta ja lääkäri sanoi, että ikäni 30v takia ei kannata mennä mammografiaan, kun siellä ei näkisi kyhmyä kovin hyvin. Ultrattiin rinta ja otettiin ohutneulanäyte samalla. Hyvin hoitui siis näin, eikä sattunut tietty yhtään.
Mulla on a/b-kuppi eli ei nyt aivan pienen pienet rinnat, mutta pienet kuitenkin. ap
Vierailija:
Mulla on a/b-kuppi eli ei nyt aivan pienen pienet rinnat, mutta pienet kuitenkin. ap
Kokeile itse vaikka kahdella kirjalla saako sinne väliin mitään puristettua.
Vierailija:
Kokeile itse vaikka kahdella kirjalla saako sinne väliin mitään puristettua.
voiko sitä edes tehdä, jos ei oo tissejä? minä en menis...