Olen sairaanhoitaja!
Olen ollut hoitovapaalla ja hain nyt töihin. Kyseisessä työpaikassa oli samaanaikaan 15 työpaikkaa avoinna ja hakijoita oli huikeat viisi kappaletta. Ei siis lienee yllätys, että sain työpaikan. Päätin kuitenkin etten taidakkaan mennä töihin. Se ei kannata. Saan palkkaa kokopäivätyöstä 400¿/kk enemmän kuin kotihoidontuella olemisesta (johtuen kahden lapsen päivähoitomaksuista ja toisen auton hankkimisesta). Joten jään veronmaksajien elätettäväksi.
Kotihoidontuen jälkeen aion lähteä opiskelemaan uuden ammatin. Onnekseni veronmaksajat maksavat minulle opintotukea ja ilmaisen koulutuksen. Yhden ilmaisen koulutksenhan veronmaksajat ovat jo minulle maksaneet.
Suosittelen päättäjiä hommamaan nopeasti niitä köyhien maiden naisia tänne sairaanhoitajiksi. He ovat vielä kunnon nöyriä naisia ja suostuvat raatamaan vaativassa työssä huonolla palkalla ja työoloilla. He eivät vaadi mitään. Onneksi veronmaksajat maksavat heidän koulutuksen ja rekrytoinnin.
Vapaa-ajallaan nämä nöyrät naiset voivat viihdyttää Suomalaisia erilaisissa hieromoissa. Saa suomalainen perheenisäkin maistaa kerrankin nöyrää naista, joka ymmärtää oman paikkansa naisena.