Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää anopin vertailu miniöiden kesken

Vierailija
02.10.2007 |

Ja etenkin vertailu meikkaamisesta. Ite meikkaan päivittäin jo ihan työnikin takia ja en vain osaa vapaallakaan lähteä liikkeelle ilman ehostusta. Mielestäni teen sen silti aika hillitysti ja olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni.

Toinen miniä taas ei meikkaa koskaan. On tavallisen näköinen, ei ruma mut ei mikään kaunotarkaan. Sitä anoppi jaksaa aina kehua kaikkien kuullen kuinka " X ei meikkaa koskaan kun ei hänen tarvitse kun on niin nätti ilmankin" ja sitten merkitsevä katse minuun. olen kyllä vuosien varrella tottunut siihen että en ole mikään suosikkiminiä. Ärsyttää vaan kun noi vertailut täytyy tehdä aina mahdollisimman isossa porukassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on loistokasvattaja, jonka kasvatustavat ovat muodostuneet yleiseksi normistoksi myös meidän lapsillemme (siis anopin mielestä). Itse kyseenalaistan miniän suorituskeskeistä ja kilpailuhenkistä näkemystä ja sitä, että useimmiten hän viis veisaa lasten tunteista keskittyessään ulkoisiin pikkuseikkoihin. Eniten minua raivostuttaa, että jos olemme samaan aikaan perheinemme anoppilassa, joutuvat meidän lapsemmekin " alistumaan" miniän omilta lapsiltaan vaatimiin täysin turhiin, kasvatuksen nimissä vaadittaviin mitättömyyksiin. Tai joutuisivat, ellen minä miehineni pitäisi lastemme puolta. Anoppi vielä viitsii marista, kun emme kovin usein yhtaikaa miehen veljen perheen kanssa halua anoppilassa vierailla.

Ihme, että osasin ja sain ihan rauhassa kasvattaa ja hoitaa lapseni omalla tavallani ennen kuin toinen miniä tuli näyttämään miten se tehdään " oikein" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla