Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nettisuhde - mielipiteitä?
30.09.2007 |
Oon ihastunut yhteen nettikeskustelupalstalla tutuksi tulleeseen (kuvitella...) Ollaan lähetelty sähköpostia jo vuosi, mutta ei olla tavattu.
Kommentit (2)
Tuntuu että jotain kummallista on meneillään jos ette ole vuoteen tavanneet. Onko välimatka pitkä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
hän on valehdellut jossain asiassa? Kerran kävin muulla asialla samassa kaupungissa, mutta hän ei halunnut tavata. Toisaalta nyt olis ollut tarkoitus mahdollisesti tavata, mutta mua alkoi jännittää niin, että pilasin puolitahallani koko jutun.
Ehkä siinä on jotain, jos ei tultaiskaan " livenä" juttuun niin hyvin kuin verkossa?
t. ap