Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

V. -74 kun synnyin, neuvolassa käskivät äitiä

Vierailija
30.09.2007 |

alkaa käyttämään minulla kenkiä puolivuotiaasta alkaen. Ja äiti tietysti teki niin kuin neuvottiin, piti minulla koko ajan kenkiä jaloissa, yöt poislukien. Voisikohan tästä kummallisesta neuvosta johtua se, että olen ikäni kärsinyt vaivaisenluista ja veltosta lättäjalasta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli todennäköisesti lattajalkaisuutesi ei ainakaan kokonaan johdu tuosta neuvosta. Muutenhan kaikilla meidän ikäluokan ihmisillä olisi lattajalka.

Vierailija
2/7 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärki rulettaa :D Milleköhän nykyisille ohjeille nauretaan myöhemmin?

Kaikille 2000-luvun lapsille tulee lättätakaraivo, kun ovat nukkuneet ensimmäiset vuodet väkisin selällään ettei ne tukehtuis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä neuvottiin 3 kk:n iästä antaa tuoremehuja, muhennoksia, KALAA, KANANMUNAA...

Sitten mula ollu heikko hemoglobiini vauvasta saakka niin rautatabletteja myös jostain 4 kk:n iästä saakka...

Vierailija
4/7 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikille 2000-luvun lapsille tulee lättätakaraivo, kun ovat nukkuneet ensimmäiset vuodet väkisin selällään ettei ne tukehtuis..

Vierailija
5/7 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin sisarukset olemme 70-lukulaisia. Kahdella on lättäjalat ja yhdellä ei. kuvia kun katsoo niin ne kengät ovat jalassa siellä 1v aikoihin.

Vierailija
6/7 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne vieläkin tota kenkä-hommaa suosittelee? Kuullostaa oudolta!

En usko...

Vierailija
7/7 |
01.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaidoin aina vuorotellen asentoa ja kylkeä, miehen kanssa sovittiin systeemistä että mikä kylki milloinkin vuorollaan :)

kauheeta jos takaraivo aivan litteäksi jää lapsella, olen tapauksia nähnyt. ja muutenkin vauvan masun kannalta hyvä vaihtaa asentoa.