Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko näitä kuukautisten lieveoireita hillitä jollain lääkityksellä?

Vierailija
30.09.2007 |

Aina kun menkat alkaa, niin mä täällä itkeä vollotan ja mun elämä totaalisesti romahtaa. Oon yrittäny hallita tätä, kun tää on niin ennustettavaa käytöstä, mutta en voi mitään. Kukaan ei jaksa mua näiänä päivinä. Ja mun lasta käy sääliks. Sulkeudun ihan itseeni vollottamaan enkä edes vastaa jos se huutaa äitiä.

En nyt tiedä näistä käsitteistä, mahtaako tää nyt enää PMS:n piikkiin mennä, kun se ei tulle ennen vaan samaan aikaan kuin vuoto. What ever.

Onko olemassa jotai lääkehoitoa tai muuta, millä tän naurettavan ongelman sais pois? Alkaa huumorintaju olla jo tiukilla minulla ja läheisilläni...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä siis on vaan pahentunut iän myötä (olen 42) ja 3 synnytystä takana. Mulla ei ole hormonaalista ehkäisyä, että olen ehkä " liian luomu" , kun mies on steriloitu...

Vierailija
2/2 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkäpä on syytä mennä lääkärille näissä asioissa, kun aiemmin niin säännöllinen kiertokin on nykyään ihan ennustamaton. On nää puolukat pyöriny jo taas yli vuoden synnytyksen jälkeen. Ikää mulla vasta rapiat 20, joten en oikeen ole ehkä konkari näissä jutuissa. Tai siis outoa, kun on tällanen muutos ilmaantunut ja musta tulee aina hormonihirviö kerran kuussa.

Mua kyllä epäilyttää kaikki lääkkeet, en oo pillereitäkään koskaan syöny. Mutta osaisko joku kertoa, että voisko niistä saada apua?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän