Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SyysSISSIEN sunnuntai***

30.09.2007 |

Huomenta jälleen!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kirjotin pitkät jorinat ja kaikki hävisi taivaan tuuliin... 8( Inhoan tietotekniikkaa...

No mitähän kaikkea oikein kirjoitin..

Ainakin teistä joilla la tänään. Keitä kaikkia on jäljellä, Outs@ ja Peikköäet ainakin? Oletteko linjoilla vielä?

Tänään vielä ehtisi tulla SYYSkuun sissiksi, muuten tosiaan vaihtuu lokasissiksi joka sekin kyllä kelpaa hyvin! 8) Pääasia että syntyy..

Täällä vauva on ollut hiljainen.. TOSI hiljainen. Välillä joudun " tökkimään" häntä että saan liikkeitä jotka silloin ovat aika vaimeita. Ehkä kaksi kertaa päivässä tulee entiseen normaaliin tapaan liikkeitä noin 20 minuutin ajan mutta muuten on hiljaista.. Liikelaskennassa saan ne 10 liikettä tunnissa mutta entiseen verrattuna vauva on hiljainen.. Huomena aamulla on neuvola, täytyy puhua asiasta siellä. Onko teillä muilla näin? Outs@ ainakin tais eilen mainita että on hiljentynyt vauva..

Luin eilen neuvolasta saadusta kirjasta että suurin osa vauvoista syntyy hedelmöittymisestä 38+2 viikolla eli 40+2 raskausviikolla. Siinä uusi kiintopiste kun ultralla saatu la meni eilen.. 8)

No mutta, tsemppiä meillä jäljellä oleville!! Ehkä mekin jossain vaiheessa saamme vauvamme nähdä.. 8)

Fiia masukki 40+1

Vierailija
2/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä eilen kiukutti, kun vauva vaan odotuttaa, mutta nyt on kyllä pakko ruveta etsimäään niitä hyviäkin puolia. Esikoinen kun syntyi kaksi viikkoa yli, oli tosi jäntevä heti käsitellä ja hereilläkin paljon, tosin voi olla yksilöllistä, huonoa tosin oli se, että mm. käsistä iho poimuili ja kuoriutu, kun oli niin kauan lillunut lapsivedessä, mutta sekin aika nopeasti normalisoitu.

Esikoinen tosiaan leikattiin, kun kokoa oli ihan kivasti, mutta nyt kun olisi tarkoitus synnyttää alateitse, niin harmittaa tai siis jänskättää, ettei kuitenkaan paljoa pienempi kaveri ole tulossa, niin jos olisi jo pari viikkoa sitten syntynyt, olisi koko voinut olla edes allle 4kg. Mutta nää synnytys jutut kun ei ole meidän käsissä.

No eiköhän se pihalle tule tavalla tai toisella, ja pakkohan sen ensiviikon on olla viimonen mahakas viikko, vaikka tää ylimenevä aika on normaalia, mutta ei edes kärsivällisen ihmisen hommaa.

Maha on pinkee kuin mikäkin ja sitä kyttää jokaista pienintä merkkiä. mutta tulee kun tulee ja huomenna sitä olis taas alkukuun lapsi, joten pantattavahan tämä päivä on!

Onnitteluja uusille vauvautuneille ja suppareita kaikille!

T.thelma 41+3

Vierailija
4/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kanssa lasketun ajan tienoilla oli viikon verran tosi hiljaista, tökkimällä sai jotakin liikettä ja joka tunti en tuntenut ollenkaan, mutta kun tajusi ettei masusta ole mikkään kiire, niin 40+4 viikon jälkeen ollut tosi vilkas. Mutta ainahan kannattaa tarkastuttaa, jos tuntuu siltä.

T.thelma

Vierailija
5/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten laskettu aika. Onkos Outs@ tekemässä kärrynpyöriä vai miten meinaat juhlia tätä merkkipaalua?

Minä otin eilen sitä laxoberonia. En tiedä muuta, muttta vessareissu oli mukavampi kuin useaan viikkoon. Tänä aamuna hiukan supisteli ja kokeilimme lasteohjelmien aikaan miehen kanssa yhtä ässä-menetelmää ja kyllä nyt hiukan suppailee. Varmasti vielä laantuu...

Meillä on ollut pojan nimi valmiina viisi vuotta. Nyt me molemmat olemm tulleet muihin aatoksiin. Tänä aamuna aamupalalla aloimme selata kalenteria uudelleen. Josko löytyisi sittenkin Aa:lla alkava kiva pojan nimi. Tytöt alkaa meillä aalla ja pojalle oli mietitty muulla kirjaimella alkava. Nyt sitten mietimme ja pähkimme. Saa nähdä selviääkö ennen synnytystä.

Nyt mukavaa, sumuista sunnuntaita.

terv peikkoäet ja turkulainen 40!

Vierailija
6/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osasit liittää eiliset. Minä oikein odotin että josko minä pääsisin koklaamaan, mutta ehdit ensin. Hyvä niin.

Vierailija
7/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän se minäkin olen. Eikä tosiaankaan tunnu mitään lähtöön viittaavaa!!!!

Enpä taida kärrynpyörillä juhlia, peikkoäet ;) Ihan tässä olen normaaleja kotihommia saanut aikaiseksi tehdä. Ulos tietty pitäis vähäksi aikaa vääntäytyä.. Harmaa on ilma, ei siis kovin huvittaisi!!

Yö nukuttu hyvin!! Mikäs tässä olis synnyttämään lähteä jos vaan vauveli haluaisi ulos tulla =)

Ja melko hiljainen hän on edelleen ollut. Mulla on tiistaina neuvola, taidanpa siellä mainita asiasta..

Paljonko sä sitä Laxoberonia otit peikkoäet? Ja mitä se maksaa, Apteeksita luultavasti saa?? Josko sitä uskaltaisi kokeilla ;)

Mutta eipä tässä auta kuin mennä päivä kerrallaan!! Mukavaa sunnuntaita kaikille :))

outs@ ja masu rv 40!!

Vierailija
8/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi onnea dumlelle tytöstä ja sille toiselle ja sille kolmannelle joka lähti vauvanhakuun eilen! Nimimerkit aivan hakusessa...sorry!vauvan liikkeiden vähentymisestä voisi kuvitella " tyyntä myrskyn edellä " mutta tämä sissi senkuin voimistuu ja riehuu mahassa niin että tuntuu! Lähteeköhän joku meistä vielä tänään?? Ehtiikö syntyä vielä syyskuun vauvoja? Mutta nyt kahvin keittoon..

Vierailija
9/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sitä purkissa neuvotut 10 tippaa. En muista mitä se maksaa, mutta apteekista sitä saa. Meillä se oli käytössä kun esikoisen massu oli sika kova tosi pitkään. Lääkäri sitä sitten tytölle määräsi. Vaikuttaa 9 tunnin sisällä ottamisesta, eli kannattaa otta illalla.

En tiedä liekkö tuo nyt taas mikään konsti. Mulla kyllä supistelee tänään enemmän kuin tavallisesti, mutta ei mitenkään synnyttävästi. Luultavasti ei ole haittaakaan.

Nyt täytyy iskeä ruuat pöytään ja saada lapset ulos. Riitelivät äsken jo niin että tukka pöllysi. Täytyy lähteä liikkeelle ja ulos, jos vaikka nuo supparit lisääntyisivät.

terv peikkoäet

anoppi tulossa kylään. Minulla on mukava anoppi, mutta oletteko kuulleet naisesta jota ei hiukan stressaisi anopin vierailu? Meillä on taas lattiat täynnä leluja ja lelumaisessa käytössä olevia tavaroita. Pitäisi siivota! yäk

Vierailija
10/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kaikki loput mahakkaat jo jakautumassa? =)

Siis onpa täällä hiljaista! Tsemppiä lopuille!

apinaemo

Vierailija
11/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla että näin huithapelille äidille syntyy täsmällinen lapsi? Olen tässä koko päivän kuunnellut supistuksia ja miettinyt että laantuvatko vai tihentyvätkö. Nyt päädyimme siihen että anoppi jää meille yöksi, onhan hänenkin mukavampi olla meillä yötä kuin saada keskellä yötä puhelu jossa hälytetään paikalle. Kohta nää tietysti hiipuu, kun on hoitojärjestelyt hyvällä mallilla. Saas nähdä millainen yö on edessä?

Jännää on....

terv peikkoäet

Vierailija
12/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa jännää Peikköäet!!! Toivotaan että pääsisit tosi toimiin!!!

Mulla kanssa aamusta noin 5 tuntia supisteli epäsäännöllisen säännöllisesti mutta loppui sitten yhtäkkiä.. Kyllä otti päähän. Olisin IHAN valmis jo synnyttään. Ja nuo supistukset lisäsi odotusta tosi paljon. Ja kun ne vielä kestikin niin kauan..

No nyt on supistanut pari kertaa enkä viitsi edes kellottaa.. Ei ne kuitenkaan jatku!!

Taitaa olla tänään lähtenyt jo ainakin osa sisseistä syntymään kun on niin hiljaista..

No mutta, Peikkoäetille tsemppiä ja kaikille muille sisseille pitkää pinnaa!!!! 8)

Fiia

Vierailija
13/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jännittää muiden puolesta =) Itsellä ei tapahdu mitään...

Taitaa peikkoäetille syntyä täsmällinen lapsi!! Tuleppa sit heti kertomaan kun sairaalaan lähdette.

Ja Fiialla kanssa suppaillu, tsemppiä myös sinne!!

Mä jään tänne sit ihan yksinään kirjoittelemaan... ://

Olrait. Nyt hakeen tytöt kylvystä pois ja iltapalaa antamaan ;)

outs@

Vierailija
14/14 |
30.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä vain ilmoittaudun, että ihan kotona ja kasassa edelleen... Älä huoli Outs@, mä en varmaan lähde täältä kulumallakaan tuonne vauva-puolelle...=)

Peikkoäet on mahollisesti hyvää matkaa menossa, tsemppiä, jos lähtö tulee!!

Mulla on huomenna se yliaikaiskontrolli kättärillä, kyllä vähän jänskättää mennä. Mutta ihana päästä kattomaan vauvelia ultrassa ja tietää tuo tilanne tuolla alakerrassa. Mun tuurilla on kuitenkin ihan kiinni ja kanavaa jäljellä vielä se 3 senttiä...:/:/ Ja muutenkin saada varmuus siitä, että kaikki on niinkuin pitää.

Tuun sitten huomenna kertoo sen jälkeen, miten meni. Paitsi jos ne jostain syystä ottais mut sisään, mitä en kyllä usko...

Nyt alkaa BB-talk show, mukavaa syyskuun viimeistä iltaa kaikille sisseille!!!

Poklo ja Papu 41+4