Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tietää kuulunko Tehyyn vai en??

Vierailija
29.09.2007 |

Eli minulle tulee kyllä lehti ja vuosi kalenteri, mutta en ole maksanut jäsenmaksua.

Voinko nyt lakon aikana liittyä Tehyyn?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lähihoitajakoulun aikana opiskelijajäsenenä Tehyssä -90 luvun lopussa ja edelleen joka vuosi Ensihoitajaliitto lähettää minulle jäsenmaksulapun + muutaman kuukauden päästä maksumuistutuksen. IKINÄ en ole niitä maksanut ja lehti tulee.

Nyt sitten kun opiskelen sairaanhoitajaksi niin tulee sairaanhoitajalehti. Tehyn lehti ei tule.. En edes itse tiedä kuulunko Tehyyn vai en!

Aloitinkin juuri tuon ketjun, että " aiotteko hoitajat mennä lakon aikana töihin.." Minä menen.

Vierailija
2/4 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koskee silloin kaikkia alan työntekijöitä.

Jos olet liitossa, niin

a) saat lakossa olessa vain jotain alle 20e päivärahan lakkoavustuskassasta

b) jos olet töissä, palkastasi otetaan ylimääräinen jäsenmaksu lakkoavustuskassaan

Tiedät kuulutko liittoon, jos palkastasi ei napsasta ammattiliiton maksua automaattisesti (mulla tämä systeemi) tai jos et maksa itse niitä jasenmaksulaskuja esim. kerran vuodessa. Veroilmoitusta täyttäessäkin on yhteen lokeroon pitänyt laittaa liiton jäsenmaksut. Onko se sulla tyhjä? Katso vaikka viimeisintä veroehdotuspaperiasi. Kai säästit kopion.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
4/4 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei itse tiedä, kuuluuko johonkin ammattiliittoon vaiko eikö, niin eipä taida olla kauheasti tarvetta palkkaakaan nostaa. Siis eikö nyt ihan peruskoulupohjalta pitäisi sen verran elämänhallintataitoja olla, että pysyy perillä, mihinkä yhdistykseen kuuluu? Tarkista nyt hyvä ap samalla, että et vahingossa ole liitttynyt kennelliittonkin!