Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papilloomavirusrokotus

Vierailija
29.09.2007 |

Teinillemme tuli " kutsu" papilloomavirusrokotuksen hyöty- ja vaikuttavuustutkimukseen. Hän ei itse ollut kovin innostunut tästä. Mitenkäs muilla, tämä on nähtävästi koko maanlaajuinen tutkimus, millaisen vastaanoton kutsu on teineiltänne saanut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun rokotetta testattiin. Lähti mukaan ihan vapaaehtoisesti. Mielestäni hyvä asia. Minulla ollut kondylooma. onneksi virus ei ole hoidon jälkeen aktivoitunut.

Vierailija
2/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyödyt ovat suuret, ja valmiit rokotteet maksavat maltaita (olikohan se 500e luokkaa). Voi suojata tyttöäsi kohdunkaulansyövältä (75% aiheutuu papilloomaviruksesta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rokotus on mahdollinen ainoastaan ennen sukupuolielämän aloittamista

Vierailija
4/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ennen altistusta kyseiselle virukselle.

nro 3

Vierailija
5/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi ostaa apteekista ja sitten rokottaa lapsensa. Tai siis käydä rokotuttamassa. Hinta taitaa pyöriä siinä 500e:n kieppeillä koko satsista, vaati 3 rokotuskertaa.

Vierailija
6/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 vuotta sitten, ja se päättyi vuosi sitten. Sain oikean rokotteen jälkeenpäin, koska tutkimuksessa sain lumetta.

Olen tyytyväinen, sillä tutkimuksen ajan minulle kustannettiin omavalintainen ehkäisy (Oli sitten kierukka, pillerit, laastarit, kapselit tai vaikka kondomit), gynen tutkimukset, papat ja kaikki. Hoitaja ja lääkäri oli siis tutkimuksen ulkopuolisissa asioissakin käytettävissä, jos gynen ongelmia oli. Myös sukupuolitauti testejä tehtiin usein, ilmaiseksi ja turhaankin minun kohdallani.

Vierailija
7/7 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa!

nro 3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme