Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen neljällä litralla maitoa? Voiko pakastaa ja käyttää esim. myöhemmin lettuihin?

Vierailija
29.09.2007 |

Epätoivoisesti tässä mietin, mihin käytän tuollaisen määrän maitoa, kun ei sitä juodakaan ehdi. Voishan sitä tietenkin tehdä vähän lettuja pakkaseen ja käyttää myöhemmin täytettyihin lettuihin.

Otan kiitollisena ideoita vastaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vetäisin viemäristä alas, jos ei ole käyttöä.

Vierailija
2/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksakaan paljoa ja nämä maitolitrat eivät ole maksaneet minulle senttiäkään, mutta minä en vapaaehtoisesti laita ruokaa roskiin tai viemäriin. Kasvatan myös omat lapseni niin, että ruualla ei leikitä, eikä sitä laiteta hukkaan.

Laitan maidot pakkaseen ja käytän ruuan laittoon. Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maitoa käytetään lähinnä kahviin ja pari kertaa viikossa lapset saa juoda maitoa ruuan kanssa. Muuten kaikki juodaan vettä, kyllä se nykyisin niin kallista on.

Vierailija
4/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä myös sitä mieltä, ettei halpaakaan ruokaa heitetä pois. Minunkin mielestäni kertoo kyllä aika paljon ihmistyypistä, jos pistää surutta ruokaa roskiin miettimättä, mitä siitä voisi tehdä.

Vierailija
5/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mummu tapasi tehdä ja minäkin silloin tällöin teen. Lapsetkin tykkää. Keität perunat ensin vedessä. Kaadat veden pois. Tilalle maito jonka kiehautat, sekaan sipulia ja hieman suolaa.

Halutessa valmiiseen ruokaan voi lisätä nokareen voita. Nam.

Vierailija
6/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja laktoositon maitojuoma jota meillä ostetaan yhdelle on 1,59 euroa = 9,60 mk litralta.

Kertomalla luvut neljällä en puhuisi pienestä summasta.

Laittaisin pakkaseen, tekisin myöhemmin pullaa, pannaria tai lettuja.

Kolmosen antama viemärivinkki on monella tapaa väärin, saastuttaa luontoa ja lisää tarpeetonta kulutusta. 3=ääliö

Vierailija
7/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipohjanmaalla maito maksaa 0.59¿/l. Prismoissa, cittareissa yms.

Vierailija
8/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keskipohjanmaalla maito maksaa 0.59¿/l. Prismoissa, cittareissa yms.

sen 80cnt. Jopa enemmän. Eipä ole cittareita tai prismoja mailla eikä halmeilla.

Vierailija
9/9 |
29.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierekkäin on Ingman ja Valio ja ensin mainittu on 70 cent ja toinen 80 cent litralta

Kannattaa tehdä vertailuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi