raskaus ja seksi
Minun mieltä niin ahdistaa, olen siis raskaana rv 14 ja leikittelyt ei huvita ollenkaan, siis suorastaan inhottaa pelkkä ajatus. Onko muilla näin vai olenko vaivani kanssa ainoa?
Olen miehelle sanonut, että oikeasti kärsin siitä tosi paljon kun tietää että toinen koko ajan odottaa.
Jospa se tästä helpottais, ainakin iltaväsymiset on jo takanapäin, olenhan nytkin klo 21 jälkeen koneella!!
(voin ite laittaa että sääli miestä ettei kenenkään toisen tarvitse) :)
Kommentit (2)
väsymys on ruvennut helpottamaan ja kuvotuskin on väliaikaisesti välillä poissa, miehen ja mun rytmi vaan ei aina kohtaa niinpä touhuilut jää vähiin... ehkä säkin vielä sytyt, mä oon ainakin ajatellu sen niin että jos äippä on hyvällä mielellä niin masussa lapsenalkukin on hyvällä mielellä eli menkää omaan tahtiin!
Hormonit myllertää muutenkin, niin ihmekös tuo, jos ei seksikään maistu.
Meillä on kyllä seksiä ollut raskauden aikana, mutta PALJON vähemmän kuin ennen raskautta. Nyt menossa rv 24 ja tuntuu, että maha on jo tiellä. Senkin takia kerrat on vähentynyt nyt entisestään - tuntuu, ettei mikään asento oikein tunnu hyvältä kun mahaa painaa.
Turha ottaa stressiä asiasta. Halut palautuu sitten myöhemmin, jos palautuu. Voihan sitä yhdessä tehdä paljon muutakin kivaa:)