Onko niin etta leikki-ikaiset alykkopojat kiinnostuvat dinoista ja avaruudesta, ja urheilulliset pojat pelaamisesta ja riehumisesta?
Kommentit (7)
Mutta onkin tietysti älykäs ja urheilullinen, ja maailman söpöin ja niinedespäinpalstantapaan. ;)
mutta tuntee galaksit, planeetat (erottaa saturnuksen, kuun, galaksin jne) (onkin siis älykkö), mutta riehuu ja motorisesti taitava (ei olekaan älykkö). Oppi puhumaan aikaisin ja osaa numerot, kirjaimet, värit (on siis akateemisesti älykäs)?
Yhteenvetona voisi sanoa että yhdestä ominaisuudesta ei voi vetää kovin ihmeellisiä johtopäätöksiä?
Toinen taas on urheilullinen ja riehuu.
et kyllä tykkää autoistakin siis.
Ihan koottavista ja legot ovat ehdottomasti pop
autoista, junista, autoista, autoista...autoista...autoista...junista...
Mikä hän on? Hänen isoisoisänsä oli autofriikki...
Urheilijapojat ovat rennompia ja mutkattomampia. Noin yleistäen.
Se kyllä on totta että mun poika on ollut pienestä pitäen kiinnostunut avaruudesta ja dinot on ollut kovat juttu 1,5v alkaen. Ei pidä urheilusta, mutta pelaa ja riehuu kyllä.
Mä en ole tavannut yhtään poikaa joka ei riehuisi. Mutta mitä riehumisella tarkoitetaan? Siis jos vertaan mun poikia omaan tyttäreeni niin kyllä pojat on paljon " energisempiä" ja leikkivät sotaleikkejä, ym tappelu ja riehumisjuttuja vaikka ovatkin ihan yhtä " kilttejä" kuin tytärkin.