Millaiset on Haberkorn-rattaat??
Onko kenelläkään tietoa Haberkorn -merkkisitä vaunuista? Olivat ainoat vaunut joihin luvattiin 2vuoden takuu (Orissa 1v. jne.). Hinnallakaan ne eivät ole pilattu (269¿)... Onko kenelläkään kokemusta näistä vaunuista?
Kommentit (4)
...Tyttö on nyt 7 vkoa eli sen ajan olleet käytössä. Minulla painoi vaakakupissa aika paljon se 2v.takuu jonka noihin vaunuihin sai, ja sehän alkaa lasketusta ajasta vasta eikä siis ostohetkestä.
Vaunut on tuntuneet tosi toimivilta ja hyviltä, vaunukoppa meilläkin käytössä eli rattaina en osaa sanoa millaiset. Vaunut menee kasaan helposti ja mahtuu henkilöauton takakonttiin hyvin! Ainoa miinus tulee tavarakorin pienuudesta, sinne ei meinaa saada ruokakassia mahtumaan muuten kuin änkeämällä, muttei sinne tietysti kauheita voi laittaakkaan, kun tulee painoraja vastaan.
Odotan kovasti rattaiden käyttöä ja uskon ettei muita ns." sateenvarjorattaita" edes hommata, kun nuo on kuitenkin simppelit kasata ja kevyet liikutella. Hyvät perusvaunut ja hintansa väärtit! Suosittelen lämpimästi! =)
Mulla kanssa Haberkornit, tosin vasta pari viikkoa ollut käytössä.
Esikoisella oli Emmaljungat, mutta näistä olen tykännyt enemmän. Vähän on kokemusta myös ratasosan käytöstä, kun testailtiin 3-vuotiaan esikoisen kanssa. Selkänoja jää pikkuisen takakenoon, mikä on mielestäni ainoa miinus. Ja se tavarakorikin vetää uskomattoman painavat kauppakassit, vaikka on pieni ja kankainen.
Suosittelen Haberkorneja! :)
Meillä nyt 7-kuisella neidillä käytössä olleet alusta saakka. OIen kovasti tykännyt, erittäin kevyet ja mukavat työntää. Pehmeästä kopasta tehtiin juuri jalkapussi kun alkoivat laidat jo kolista, olen myös kopan pessyt pariin kertaan ja hyvin onnistui. Ainoa miinus toistaiseksi on työntöaisan sivupehmusteet: ovat jotakin " vaahtomuovin" tuntuista, pehmoista materiaalia ne otekohdat ja hiukan heppoisia sikäli, että ei paljon vaadi niin ovat palkeenkielellä *nimimerkki jo teipillä paikattu*. Mutta muuten erittäin kivat ja tosiaan hintansa väärti!!
Meillä on haberkorn -vaunut. Kokemusta on tämän lapsen ajalta, eli 6kk. Ei ole ollut valittamista. Eivät tosiaan ole hinnalla pilatut ja meidän käytössä ovat tähän asti kestäneet ihan ok. Ainoa miinus-puoli on se, että meillä ei meidän malliin tullut vielä sitä jalkapeitettä mukana, mikä näissä nykyisissä on. Meillä on vaunuissa esikoiselle seisomateline, hyvin on sekin toiminut. Pehmeä koppa ollut hyvä. Etenkin vastasyntyneenä vauva nukkui siinä sisällä ja kanneltiin vaan kopassa ympäri taloa. Tukevat valjaat odottavat vielä käyttöä. Emme ole vielä siirtyneet siis ratasosaan, vaan koppa vielä käytössä. Joten siitä puolesta en osaa sanoa mitään.
t. hannah81