Homeopatia
Olen raskaana kuudennella viikolla. Neuvolaan pitää soittaa pian. Meillä on tyttö, synt 02/2006, ja n. 1,5 vuotta olemme toivoneet toista lasta. Olen syönyt Teroluteja ja Clomifenia, juonut sitruunamehua yms, mutta ei mitään vaikutusta. Sitten löysin Homeopatian. Aivan mahtavaa oli käydä homeopatin vastaanotolla. Sain avun. Hän näki heti, että minulla ei ole kaikki hyvin alavatsan alueella. Toisin sanoen, minun paikat olivat epäsuotuisat hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiseen kohdun seinään ja tähän ja muutamaan muuhunkin vaivaani sain apua.
Nyt siis raskaustesti näytti plussaa vain vajaan kahden kuukauden homeopati-hoitojen jälkeen. Toki varmasti raskaaksi tulo on miljoonien asioiden summa ja mukana on paljon onnea ja oikeaa ajoitusta, mutta kyllä homeopatialla oli mielestäni valtavan suuri vaikutus. Suosittelen lämpimästi homeopatiaa erinäisten ongelmien hoitoon kaikille. Nyt vain toivotaan, että neuvolaan mentäessä sydänäänet kuuluvat ja kaikki menee hyvin ja juhannuksen aikoihin pikkuvauva syntyisi :x