Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko rahantuhlausta käyttää kalaöljykapseleita??
Kommentit (10)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
eikö teillä olisi helpompaa kaikkien syödä samaa kapselia?
3 kaps./päivässä ja tyttö Möller mansikan makuista 3 kaps. päivässä ja mies juo nestemäistä vahvaa kalaöljyä
tutkimus kalaöljyn vaikutuksista ylivilkkaisiin ja keskittymiskyvyttömiin lapsiin! Lapset rauhoittuivat ja pystyivät keskittymään huomattavasti paremmin jo kuukauden kalaöljyn nauttimisen jälkeen!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos kala ei maistu kolmea kertaa viikossa on silloin viisasta nieleskellä kalaöljykapseleita.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kapseleita kannata ottaa, vaan oikeaa kalaöljyä!
mister tokmani huijas mister mölleriä ja nyt myy kolmen paketin vain 19.99
Alue: Aihe vapaa
valitsemasi tuote sisältää mahd. paljon epaa ja dhata.