Jo nyt miehen kanssa riitaa missä vietetään joulu. ov
Miehen mielestä meidän pitäisi mennä hänen isälleen, koska olimme viimejouluna minun sukulaisissa.
Minä en lähtisi millään appiukolle, koska siellä ei muuta tehdä kuin istutaan paskanjäykkänä katsoen telkkaria samalla kun appiukko vaimonsa kanssa vetää viiniä minkä ehtii. Lisäksi appiukko asuu pienessä kodissa, joten koko joulun saa istua siinä pienessä olohuoneessa. Jouluruokakin on siellä suoraan kaupasta ostettua: Mautonta, ja sitä on niin vähän, ettei vatsa edes täyty.
Keksikää hyviä neuvoja miten saisin miehen suosiolla jäämään jouluksi kotiin?
Kommentit (4)
alkaisitte viettää joulua niin että aatot olette aina omassa kotona ja sitten joulu- ja tapaninpäivänä käytte sukulaisissa.
Me olimme 2 vuotta sitten minun suvun kanssa Joulun, viime vuonna miehen suvun kanssa ja tänä vuonna taas minun sukulaisten kanssa. Ensi vuonna jo ehkä koko Joulu kotona omassa uudessa kodissa.
Käytte appiukon luona syömässä ja sinun sukulaisilla kahvilla, ensijouluna toistepäin.
Entä onko sinulla mahdollisuus järjestää joulua sekä sinun sukulaisillesi, että appiukolle?
2 idea ei ollut myöskään hullumpi vaihtoehto.
Jos miehesi on lähtenyt sinun sukulaisiisi jouluksi, niin periaatteessa kannatan tasa-arvoa, eli että myös sinä voisit viettää joulun miehen sukulaisten luona. Jos ruuat ovat suurikin ongelma, niin voithan tehdä laatikot itse ja viedä paikalle -miehesi isän vaimo varmasti olisi mielissään avusta.
Jos taas kotijoulua ajattelitte, niin miksette voi kutsua appiukkoasi vaimoineen teille? Siis jos sinne appiukolle meneminen on tosiaan niin vastenmielinen vaihtoehto.