G: lantiopohjalihaksista: PYSTYTKÖ
pitämään lantiopohjalihaksesi alapäässä tiukasti jännittyneinä 10 sekunnin ajan?
Älä huijaa.
Kommentit (16)
Ja se tuntuu myös vaikealta....hyvä jännitys ei pysy kovin pitkään, mutta muuten ehkä just ton 10sekuntia pysyy ja sitten on pakko rentouttaa.
En kuitenkaan teidä onko se kunnon jännitys vai ei... olen yrittänyt treenata..
Pystyn kyllä jännittämään. Ja kun vapautan jännityksen huomaan selvän eron. Mutta en tiedä, millä määrittelen tiukkuuden?
meneekö se emättimen aukko tavallaan kiinni? Vai jääkö silti isosti auki niin että sinne saa vaikka sormia?
Vierailija:
meneekö se emättimen aukko tavallaan kiinni? Vai jääkö silti isosti auki niin että sinne saa vaikka sormia?
Ja allekirjoitan nro 11:n vinkin =)
Ennen synnytystä, raskausaikana, ei ollut mitään ongelmia esim pidättää pissaan, mutta synnytyksen jälkeisenä päivänä laitoksella tuli pissat housuun että lirisi. Luojan kiitos oli se iso vaippa jälkivuotoa varten, johon pissa imeytyi.
Muutamassa viikossa pidätyskyky normalisoitui, kun joka päivä muistin lihaksia jumpata.
Mulla luiskahtaa miehen penis pois.
Pitäisikö miehen liikuttaa penistään lainkaan puristettaessa vai olla vain sisällä?
Alussa se ei onnistunut, mutta nyt ihan helposti. Rakastelussa myös tulee käytettyä niitä " ilolihaksia" joskus ihan huomaamattani.
Löysä ku lättytaikina, ei voi mittää...
Vierailija:
Löysä ku lättytaikina, ei voi mittää...
ja tiesittehän, että harjoitellessa samalla hengitetään ulos
Olen synnyttänyt 2 viikkoa sitten ja samalla tavalla pystyn jännittämään kuin aiemminkin, tosin enhän voi tietä kuinka paljon oikeasti olen löystynyt.