Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että inhoan " suloisia" naisia!

Vierailija
25.09.2007 |

Kun kohelletaan ja puhutaan pienellä lässyttävällä äänellä, kiljahdellaan, ollaan hämmästyneitä, tuijotetaan silmät levällään ja ollaan niin älyttömän suloisesti sekoboltseja että!

BB-Kadi käy hyvästä esimerkistä.

Tunnen tällaisia naisia muutamia tosielämässäkin ja oksu on tulla. Tekeydytään vielä todellistakin tyhmemmiksi, että nyt varmaan oltaisiin niin hemmetin söpöjä, että.

Ja esim. Kadilla on edes ulkomaalaistausta selittämässä, ettei tiedä (mukamas) kaikkia sanoja, mutta on näitäkin naisia, jotka sanoo sanoja lapsellisesti, se kun lisää suloa. Kuten siemeniä-siemeneitä jne.

Mä en vaan voi sietää sellaisia ihmisiä!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olisikin niin ei miehet tosissaan voi olla niin tyhmiä että se menisi läpi. Ja eikö se jo hävettäisi itseäänkin?

Vierailija
2/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus se että heittäytyy naisellisen tyhmäksi jossain asiassa, joka miehen kuuluukin tietää paremmin, saa miehen tuntemaan itsensä tosi mieheksi ja ns pelastavaksi sankariksi.

näin on joskus hyvä toimia, tällä ei ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa, päinvastoin ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on viisasta leikkiä tyhmää? Kertokaahan, kiitos.

Vierailija
4/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ärsyttävää...miksei sitä voi puhua normaalilla äänellä ja olla oma itsensä....ihiiihiiii tui tui tui

Vierailija
5/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista viisautta jota itse arvostaisin.

Vierailija
6/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootille pitää siis puhua kuin idiootille.

Vierailija
7/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä vähän naurahdella pikkuvaimon höpsötyksille...

Vierailija:

Ja jos olisikin niin ei miehet tosissaan voi olla niin tyhmiä että se menisi läpi. Ja eikö se jo hävettäisi itseäänkin?

Vierailija
8/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan jätkämäisiä naisia. Ovat kuin murrosikäisiä pikkupoikia.

Vierailija
9/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutunut aina olemaan " jätkä" jätkien seurassa

Vierailija
10/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisellinen nainen.

Minun ei tarvitse esittää tyhmää saadakseni huomiota ja kokeakseni olevani nainen. Kokisin sen aika nöyryyttävänä. Elämäni miehet ovat olleet älykkäitä ja menestyviä miehiä, enkä usko että aviomiestäni olisi paljoa kiinnostanut joku aivoton kana.

Toivottavasti kovin moni nainen ei luule että naisellisuus=tyhmyys, tai tässä maailmassa saa aika kauan odottaa mitään tasa-arvoa.

Vierailija
11/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyhmyys on sitten niille huomionhakuisille pikkutytöille. NAISET ovat omanarvonsa tuntevia, eikä mitään aivottomia kana kotkottajia.

Vierailija
12/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arrgh.

No, onneksi en ole sun mies.

Vierailija
13/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän tyhmiä että tarvitsevat itsetuntonsa pönkittämiseksi naisten nöyryyttämistä.

Onneksi oma mieheni on niin fiksu ja hyväitsetuntoinen, että kestää aidon naisen seuraa.

Vierailija
14/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entistäkin tyttömäisempi ja suloisempi ja kikatella vähäsen ja olla kiinnostunut miehen kertomasta asiasta aivan kuin en olisi siitä koskaan kuullutkaan, vaikka todellisuudessa tietäisin siitä enemmän kuin mies :)

Tilannetajua! Riippuu aivan tarkoitusperistä. Tarkoitus pyhittää keinot :)

Hyvi harva nainen on OIKEASTI kikatteleva blondi, mutta kyllä niitäkin löytyy. Minä tekeydyn tarvittaessa söpöksi tytsyksi saadakseni sen mitä haluan. Tietysti se ei aina ole oikea rooli! Joskus on parempi olla hieman hyökkäävä ja etäisen arvokas. Joihinkin miehiin vetoaa enemmän haaste, mutta yllättävän monet innostuvat höpsöstä hieman avuttamasta naisesta jonka sankareita voivat olla.

Vierailija
15/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole semmoinen nainen tyhmä, vaan nimeomaan ÄÄRETTÖMÄN VIISAS. :)

ja kokemusta löytyy ja paljon, kun miehet ihan älyttömän kiinnostuneita just sen takia, että niitä täytyy osta käsitelllä.

Vierailija
16/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on niinpäin, että olen aika " äijämäinen" puheissani, enkä ulkonäöllisestikään ole mikään muodin perässä kulkeva " prinsessa" (farkuissa ja bootseissa tulee talsittua aika usein). Sitten nämä mainitsemasi neitoiset kattoo mua pitkin nenän varttaan ja oikeastikin vissiin pelästyvät, kun paukautan suustani jonkun rivoakin rivomman vitsin. :D

Haha, mutta mielummin vähän " äijämäinen" kuin tollanen pissis..

- Eelia -

Vierailija
17/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh..mä taas tiedän yllättävän monia miehiä (oma mieheni, hänen ystävänsä, mun miespuoliset ystävät jne.), jotka ihan oikeestikaan eivät voi sietää tollasia naisia ja lähinnä nauravat heille. :D

- Eelia -

Vierailija
18/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksikkääksi.

miehet rakastaa tyttömäisyyttä. ja sen huomaa kun näin toimii.

TILANNETAJUA NAISET!!

Vierailija
19/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä haluakaan muuttua, olen tyytyväinen näin.

ja minä kyllä siedän muunlaisiakin ihmisiä kuin itseni kaltaiset

Vierailija
20/31 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan tähän esimerkkiä parista mun kaverista. Toisen tyyliä on kaikenlaiset urheilulliset suoralahkeiset college-housut, hupparit, urheilupuvut jne. Meikkiä ei juuri ollenkaan, tukka usein ponnarilla.

Toinen kaveri seuraa orjallisesti muotia, tukka ylivaalennettu (kera sotkuisten pidennyksien), aina sään salliessa mahdollisimman lyhyt hamonen päällä, korkokengät, tiukkoja paljastavia vaatteita noin yleensäkin.

Kummalla on ollu enemmän vientiä? Veikkaatte varmaan, että jälkimmäisennä? No, väärin!!! ;D