Ulkomainen esimies kohtelee huonosti. Mitä tekisit ?
Mitä teksisit jos sinun uusi ulkomaalainen esimiehesi teettäisi kaikki omat työt sinulla, samoin kaikkien muiden samassa tiimissä työskentelevien ulkomaalaisten työt sinun omien töiden lisäksi. Silti valittaisi koko ajan jostain pienestä, tyyliin jossain excelissä on joku väärä lyhenne tms (excelissä joka on omaan käyttöön ei jaettavaksi eteenpäin) ja muutenkin valittaisi kaikesta oudosta ja epäolennaisesta. Ottaa kaiken kunnian töistä jotka minä teen. Yrittää tahallaan pitää erossa kaikesta, eikä informoi mistään. Toisin kuin muita tiimiläisiä jotka ovat samasta maasta jne
Kommentit (9)
Jos ei, joskus voi olla vaan parasta vaihtaa työpaikkaa.
ovay jo savustaneet pihalle suurimman osan suomalasista työntekijöistä. En voi sanoa firmaa
heillä on selvä pyrkimys saada savustettua kaikki suomalaiset ulos
taidan tietää firman. Kaksi yritystä on yhdistynyt ja toisesta yrityksestä on tullut suurin osa tietyn toiminnon työntekijöitä ja he yrittävät savustaa pois kaikki toisen firman työntekijät. Tosi kuin vesi ainakin yrityksessä jossa olen töissä. Kaikki toisen ex firman työntekijät vain niin ahtaalle että lähtevät pois
työasiat ovat helppoja mutta kertoa enkuksi mitä mieltä on .. minulle ei ainakaan ole helppoa
Ottaisin asian puheeksi hänen kanssaan, sitten hänen pomon kanssaan.