Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa! Kannattaako mun jatkaa tän miehen tapailua??!!

Vierailija
24.09.2007 |

Nähtiin viikko sit tiistaina ensimmäistä kertaa. En saanut 1,5v tytölle hoitajaa niin sovittiin että tulee meille. Oli sit klo 18 - 23 välisen ajan meillä vaikka aiemmin illalla jo vihjailin, et täytyis alkaa neitiä nukuttaa. Lopulta tyttö nukahti bb:n aikana mun polvelle kun en kehdannut alkaa nukuttaa mun viereen vieraan miehen läsnäollessa (asutaan kaksiossa ja mun sänky olohuoneessa).

M=mies halus tulla sit seuraavanakin iltana meille (asuu eri kaupungista josta ajaa 30min meille). Tuli taas töiden jälkeen kuudelta. Ajattelin että alotan opettaa neidin nukkumaan omaan sänkyyn et saadaan illalla hetki M kanssa omaa aikaa. No hyvin neiti nukahtikin omaan sänkyyn ei itkenyt kuin n. 10min. Sit katottiin M kanssa yks sarja ja sit M sano et alkaa väsyttää ja rupes riisumaan vaatteitaan ja meni alasti mun sänkyyn nukkumaan. Mä olin vähän ihmeissäni kun ei kysynyt voiko jäädä tai mitään. Noh menin sit itekin nukkuu ja hän sit alko suutelee ja hiplaamaan. Yritti sit saada seksiä, mutta en suostunut kun ei ollu kumia. Väitti vaan vastaan, että hän ei kumia käytä ja tuntee ittesä niin hyvin millon tulee etten voi tulle raskaaks. En sit kuitenkaan suostunut ja yön mittaan hinkkas moneen otteeseen itteään mua vasten (ällöä). Aamulla sit lähti kotiinsa.

Sit torstaina halusin pitää välipäivän näkemisessä ja pe taas nähtiin. Hän vaan laitto viestiä, että viedään koira ulos kun tulee. Tuli sit keskiaasianpaimenkoiransa kanssa (painaa n. 60kg ja oli jätti-iso) tänne meidän kerrostaloasuntoon. Ärstytti kun ei taaskaan kysynyt saako tuoda koiran kun tähän vuokra-asuntoon ei sais edes eläimiä tulla. Lähdettiin sit neidin ja koiran kanssa ulos ja M vei meidät kylään jo nyt tätinsä luokse (no ei siinä mitään olivat tosi mukavia). Ja sit ku tultiin illal meille ni M jäi taas meille koiransa kanssa yöksi ja sama seksijuttu yritys yöllä (en siis antanu edelleen kun ei hällä ollut kumia).

Sit aamulla kun lähti niin laitto v iestin, että taitaa olla rakastumassa muhun. Mä ihan että mitä?! En ole ikinä edennyt noin nopeasti asioissa. Sit päivällä kysyi viestillä käykö jos pyytää kaverilta ehkäsykapselin mistä tulee vaahtoa joka ehkäsee. En vastannu mitään. Illalla kun eilen tuli ja alko tytön mentyä nukkumaan sohvalla pussailee niin työnsin pois ja sanoin, että mua ahdistaa jos aina yrität seksiä saada kun tulet. No hän sit lopetti yritykset ja nätisti oli yölläkin. Sano vaan sillon illal, et hänelle ei S ole tärkeintä vaan henkinen yhteys on se juttu...

Mä olen nyt ihan pihalla mitä teen tän miehen kanssa?! Oon miettinyt plussia ja miinuksia ja listaan nyt niitä vähän, et kannattaako meidän jatkaa vai ei

PLUSSAT

-leikittää mun tyttöä ihan hirveesti ja mun tyttö on ihan tän miehen lumoissa, ihan vastakohta kuin oma isä (hän ei paljoa tyttöönsä koske kun käy). Mutta ei ihme että tulee neidin kanssa toimeen tosi hyvin koska M työskentelee lasten ja nuorten parissa

-tosi puhelias ja sanoo asiat suoraan

-hänellä on hyvä työ, auto + omakotitalo (ostanut 5v sitten)

-olis ilmeisesti ihan tosissaan valmis " ottamaan" meidät perheekseen

MIINUKSET

-jo ekana iltana heitti sukat pois jalasta kun ei hän niitä kuulema kotonakaan käytä, teki näin myös kylässä tätinsä luona keittiössä (hieman hävetti)

-on kuin kotonaan heti täällä, jättää aina pissalla käydessä wc-istuin renkaan ylös ja pönttö on kauttaaltaan reunoja myöden pissassa. Ei myöskään laita ovea kunnolla kiinni vaan jättää raolleen eikä pese käsiään wc käynnin jälkeen

-eilen kun laitoin neidille ja itselleni purkkipersikoita sit tietty kysyin ottaako hän. Hän sit halus ja sanoin ottavani kulhon (menin jo tiskikaapille) niin hän ryysti siitä tarjoiluastian reunasta suoraan suuhun ne persikoiden liemet ja kysy sit " oltaisko me otettu vielä" ... no eipä enää sen jälkeen :/ Sit vaan syömisen jälkeen sano " olipas hyvää" ja meni takas sohvalle istuu. Ei siis osaa sanoa kiitos ja ole hyvä!

-ja ehkä " pahin" - en tunne kipinää kun suudellaan enkä oikein kiihotu hänestä + mua häiritsee myös meidän ikäero, hän 34v ja minä 24v.... en ole ennen noin paljon vanhemman miehen kanssa seurustellut ja hänellä jo aika pahat juonteet suupielien ympärillä.

MITÄ TEKISITTE MUN TILANTEESSA?? Kannattaako jatkaa tapailua?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tuosta mukavammaksi mene. Tunnut olevan aika epävarma ja kokematon ja jos heti alussa tökkii, ei kannata jatkaa, koska sun pitää pystyä vetämään rajat tollaiselle. Mies vaikuttaa melkolailla huonokäytöksiseltä eikä tunnu arvostavan sua yhtään. Sun plussat oli ulkoisia statusasioita, ei niistä suhdetta saa aikaiseksi vaikka kuinka olisi autot ja omakotitalot. miinukset liittyi kaikki tähän henkilöön, ja sitä sun just pitäisi kestää.

Vierailija
2/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS olisit oikeasti hänestä kiinnostunut, niin päässäsi soisivat kellot ja leijailisit ilmassa..

JSSAP!

Olet nuori viä, kohdallesi voi tulla vielä se OIKEA helpostikin, tuo M se ei tunnu olevan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en ottaisi. Tuskinpa se siitä enää tavoille oppii. Ja muutenkin, jos edes suhteen alussa ei ole kemiaa ollenkaan niin tuskin se siitä ainakaan paranee. Hyvää jatkoa, teit mitä tahansa =)

Vierailija
4/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ei ole oppinut käytöstapoja, piti kutosen kirjoittaa :)

Vierailija
5/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin häiritsisi tuo seksin vonkaaminen. Vähän pistää miettimään, että sanooko noita asioita vain en takia että saisi pimpsaa.

Vierailija
6/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on niin ihanaa nähdä kuinka toinen mies voi niin vilpittömästi kannella toisen lasta ja leikittää ihan sikana niin että pikkuinen kikattaa maha kippurassa :) Mutta tosiaan kun ei hän oikein mua sytytä :( Hän kyllä lähettelee aivan ihania viestejä ja on tosi hyvä mua kohtaan ja huomioi.

Vierailija
7/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sanonut miehelle, että sun pitää nukuttaa lapsi ajoissa? Miksi annoit jäädä yöksi jos et halunnut? Miksi suostuit vonkaamiseen jos se sinua yökötti? Miksi näit uudestaan jos et häntä halua?

Sanohan nyt miehelle, että sinua ei kiinnosta. Kohta olette naimisissa kun et saa sanotuksi mitään vastaan...

Vierailija
8/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi haluais näin vaikeimman kautta yh:ta vikitellä ja tapailla jos olis vaan ässän perässä(?)

ap

Vierailija
9/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole mielestäsi löytänyt vielä riittävää syytä lopettaakaan. Riittävä syy on kuitenkin se, että hän ei kiinnosta sinua parisuhteena. Kyllä sen miehen täytyy olla edes alussa sellainen, josta olet todella kiinnostunut ja viatkin jää melkeinpä huomaamatta.

Vierailija
10/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta meillä on kaikki asiat hyvin lapsen kanssa, mutta tietty sitä haaveilee puolisosta. Mutta voiko rakkaus syttyä vielä ajan kanssa vai täytyykö se olla aina rakkautta ensi silmäyksellä että suhde voi toimia?

ap

Vierailija
11/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lapseton ja mulla kaksi pientä lasta, olen niin ihastunut mutta voikohan olla edes mahdollista että juttu toimisi..

Vierailija
12/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuitenkaan tyttäresi takia tee noin isoa päätöstä, vaikka se asiaan varmaan tuntuu vaikuttavankin. Ja jos kuitenkin jatkat miehen kanssa, PIDÄ HUOLI että sanot oman mielipiteesi. Muista, että sinun itse pitää saada suusi auki! Ja voit tosiaan sanoa ettei saa jäädä yöksi jos olit suunnilleen odottanut pientä iltakyläilyä tai että et aio mennä sukulaisille kylään kun en tunne vielä tätä miestäkään. Suu auki, ystäväiseni!

Vierailija
13/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko tekstiäsi mutta tämä tökkäsi ja pahasti: " käykö jos pyytää kaverilta ehkäsykapselin mistä tulee vaahtoa joka ehkäsee" . Jos aikuinen mies ei pysty hankkimaan ehkäisyvälineitä muualta kun joltain kaverilta niin kiitos ja näkemiin ;) Tekstisi antaa vastenmielisen kuvan tuosta miehestä ja et kirjoita hänestä kovin kauniisti. Se paljastanee tunteesi...

Vierailija
14/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mist tiedät että ei harrasta yhden yön juttuja? voihan olla että selittää niin että sais sulta seksiä. kun joillakin ihmisillä on käsitys että yh;t jakaa helpolla. Ja mä ainaki käytän kortsua lähinnä eitoivottujen tautien ehkäisyyn, enkä niinkään raskaudenehkäisyyn...

Mä laittaisin mäkeen tollaisen miehen. lähinnä siksi jos ei kiinnostais ptkääkään.

Vierailija
15/15 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luinko ihan oikein?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän