Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hiljentää bailaava naapuri?

Vierailija
23.09.2007 |

Joka herran viikonloppu, ja joskus viikollakin, kaameat bileet. Oma lapseni on ollut kipeänä ja olen valvonut hänen kanssaan monta yötä peräkkäin. Nyt lapsi tietysti nukkuu sikeästi, mutta itse en saa unta noiden teknobileiden takia. Voi v' ttu tätä kerrostaloelämää!!!

Musiikki raikaa ja parvekkeella huudellaan. Onko poliisin soittaminen ylireagointia. Oven takana ollaan käyty sanomassa, ei mtn vaikutusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi valitetaan tietysti naapurille. Tämän toistaisin pari kertaa jos ei ekalla kerralla toimi. Kertoisin että jos meno ei lopu niin soitan poliisit ja teen isännöitsijälle valituksen. Jos se ei auttaisi toteuttaisin uhkaukseni.

Vierailija
2/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja säädä sunnuntaiaamun jumalanpalvelus kuulumaan mahdollisimman kovaa heti aamusta.

Harjoittele nokkahuilulla soittamista, kun naapurisi kärsii krapulasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne kiroilevat tuossa pihalla, ilmeisesti odottavat taksia. Jihaa!

Ei siis poliisia tarvittu. Bileet on ok, kunhan niistä tajuaa ajoissa siirtyä kaupungille.

Vierailija
4/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tarvi mennä naapurin oven taakse pyytämään, että olisivat yöllä hiljaa!

Aina kello kymmenen jälkeen, soita poliisi!

Vierailija
5/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssa... Minä en ainakaan menisi, vaan tosiaan saisivat poliisit suorittaa sen homman.

Vierailija
6/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi asiasta urpoilu ja asiaton kommentointi joten nyt soitan suoraan poliisille...

Asianmukaiset valitukset on vetämässä.

Häätöä odotellessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi