Miksi sinkku-ystäväni on ilkeä?
Olen siis hiljakkoin mennyt naimisiin, minulla on kaksi lasta. Ystäväni sitten aina jaksaa pohtia kuinka moni avioliitto päätyy eroon, taikka suurin osa on yhdessä vain lasten takia. Melkein kaikki miehet pettää.
Aina on naisen näytettävä vimpanpäälle hyvältä (yli 36 kokoinen nainen on lehmä) ja selluliittia ei saa olla pyllyssä yli nelikymppisellä, tai mies pettää. Kunnon parisuhteessa pussailla ja halailla pitää kokoajan, ja seksiä harrastaa vähintään kerran päivässä...
Miten tuohon pitäisi suhtautua?
Kommentit (15)
Jospa koko kylä tietää, paitsi sinä? Ja oletko sä sitten kokoa 36 ja selluliittiperätön?
on tuommoinen tapa piikitellä. Nyt kun olet naimisissa kaikki miehet tietysti pettävät (ja varsinkin kun hän on sinkku) jos asia olisi päinvastoin hän luultavasti löytäisi sinkkuudestasi jotain pahaa. Taitaa olla vain kateellinen.
Kertokaa joku, mikä siinä on, että toisen hyvää pitää heti latistaa. MIstään ei voi olla iloinen vilpittömästi. Jos sanon, että ollaan tykätty asua kaupungissa uudessa neliössämme, hän sanoo, että hän ei voisi ikinä asua kerrostalossa! Kamaan, eikö tuon tiedon voisi pitää sisällään tai edes joskus myöhemmin keskustella asiasta ja perustellen kertoa, kuinka hän on erityyppinen ihminen kuin minä. Mikä näitä negatiivisia ihmisiä vaivaa???!!!
Mitäs sä vastaat tai kommentoit noihin mainitsemiisi asioihin?
Minun entinen ystävä teki ihan tuota samaa. Muka puhui yleisellä tasolla asioista vaikka suoraan tarkoitti ne minulle. Kerrankin puhui jotain ihan p*skaa, jolloinka kerroin että minusta asia ei mene noin, ei ainakaan meidän perheessä. Ja siihen sitten kaveri yrittää naama punaisena sanoa, että enhän minä teitä tarkoittanut.. Juu, ei varmaan. Muutaman kerran vielä vittuili tuon jälkeen, mutta joka kerta tartuin heti hänen sanoihinsa, pyysin perustelemaan jne. niin johan loppui :)
Sinuna vastaisin napakasti siis vain takaisin. Jos vielä jankuttaa, että joka toinen liitto johtaa eroon, niin kerro että ehkäpä te kuitenkin kuulutte siihen toiseen puoliskoon jotka pysyy yhdessä :) Ja että kaverisi ei onneksi tarvitse tuosta asiasta huolehtia ollenkaan kun on itse vielä sinkku :D
asiat täytyy aina heti ilmaista hyvin negatiivisesti ja ottaa toiselta ilo pois!Lapsellista sanon minä!
- ei voi tietää, koska ei tunne ketään ketä mieheni tuntee, eikä oikeastaan edes miestäni. Eikä ketään muitakaan täältä keitä minä tai mieheni tunnemme. Ja... se nyt ei kuulu tähän, mutta ei ole selluja, ja olen kokoa 34 tai 36.
En oikein ole ottanut mitään kantaa tämän naisen pohdiskeluihin, olen voinut sanoa vaan että " joo miehet on joskus aika sikoja" . Esittänyt omia mielipiteitäni siitä, että lapset ei välttämättä pilaa parisuhdetta, vaan pikemminkin antavat siihen jotain sellaista mitä lapsettomilla pariskunnilla ei ole. Mutta siihenhän sitten aina saa jotain IHANAA vastineeksi... " kuinka monet pysyvät yhdessä vain lasten tähden" ...
Pidän tästä ihmisestä, mutta nää tämmötteet jutut on sellaisia, että en ymmärrä miksi hän käsittelee elämää tuolla asenteella!!!!!
Mutta mielestäni mikään ei oikeuta olemaan epäkohtelias tai tahditon. Se on tyhmyyttä.
molemmilla vähän huono itsetunto - hänen täytyy pönkittää näkemystään siistä, että oma elämäntilanne on hyvä, vaikka ehkä ei haluaisi olla yksin, ja sinä otat nuo jutut ilkeilynä, vaikkeivat ne välttämättä kohdistu sinuun erityisesti
Nainen on lähes keski-ikäinen, noin neljä vuotta ollut sinkkuna. Erittäin kivan näköinen hyväkroppainen nainen. Aina valittaa siitä että kun on niin lihava (yläosasta 34, alaosasta 36...just..... tosi lihava onkin), ja tukka on ohut. Kovasti yritän aina kannustaa häntä, kehun ja tsemppaan. Ei ymmärrä EI.
että ei oo mun mies yhtään hänen makuunsa, ja taidatpa tehdä sille vähän liian hyvää ruokaa jne. (mieheni ei ole lihava, mutta tukeva)
Tulee tosi tyhmät fiilikset tosta, että kaikkea täytyy kommentoida!!!!
niin oletko kokeillut sanoa suoraan miltä sinusta tuntuu nuo hänen juttunsa? Jos hän siis vielä jatkaa noilla samoilla jutuilla, niin kysy suoraan (vaikka naurahduksen kera) että tarkoitatko meidän perhettä tai yritätkö vihjata jotakin? Tai naurahdat ja kerrot, että joskus sinusta tuntuu, kun joku sanoo noin, että se on tarkoitettu henkilökohtaisesti sinulle, että sanoja tarkoittaa, että juuri teidän liitto on se, joka päättyy eroon.
Voisit sitten tarkkailla miten ystäväsi reagoi tuohon. Jos muuttuu vaivaantuneeksi, noloksi tai punastuu niin hän on tarkoittanutkin ne juuri vittuiluksi.
t. 10
kun ihmiset on tollasia. Mulle yksi kaveri sanoi että " kyllä siinä paljon menettää kun ei seurustele" kun olin sinkku. Kun aloin seurustella hän kyseli että eikö se suhde ala piankin tuntua tylsältä ja ikävystyttävältä. Mun elämän TÄYTYY aina olla huonosti. Kateudesta tuskin kyse, pahansuopuudesta kyllä.
-jos pettäisi, tuo nainen ei tietäisi sitä.
-jos pettäisi, se ei johtuisi rumuudestani (en ole ruma)
eli se ei voi olla tuon naisen motiivi jauhaa tommosta kakkaa.