Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutikseen hinnoitteluapua? -kiitos!

22.09.2007 |

Huutis päivitti systeemit eikä haku suostu toimimaan mitenkään järkevästi :/.

Olen myymässä kaikki pieneksi käyneet vaatteet pois. Ilmeisesti pääsääntöisesti yksitellen olisi kuitenkin järkevämpää myydä...

Minkä verran voisi pyytää tai olettaa saavansa todella hyväkuntoisista bodeista / potkupuvuista / ihanista farkkumekoista / lappuhaalareista ym. vauvanvaatteista (H&M (L.O.G.G., Disney), Lindex, Bogi)?

Entäpä sitten isompien 86-104 cm vaatteista paidat / housut / hameet / mekot? Osa ihan peruskamaa, kuten H&M, nameIT, EXIT, Bogi. Lisäksi joitakin MeToon, Mayoralin, Girandolan yms. merkkien vaatteita, jotka kuitenkin uusina maksaneet päälle 30 ¿.

Mitenkäs sitten esim. vauvojen kevyttoppahaalarit yms. enemmän tilaa vievät vaatteet? Niissä postikulut nousevat suhteessa todella isoiksi...

Kiitos etukäteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkea lähtöhinta pelottaa heti mahdolliset ostajat pois. Hyväkuntoinen tavara ja hyvä, monipuolinen ja asiallinen tuotteen kuvaileminen kyllä saa hinnan nousemaan. Postituskulut tietenkin pyydetään erikseen, ja täytyy muistaa kertoa se ilmoituksessa.

Itse kun olen huutonetissä myynyt todella hyvää ja siistiä tavaraa, olen huomannut että lopullinen hinta on ollut hieman alle puolet kaupan ovh:sta. Ainakin ulkovaatteissa, sisävaatteita en ole ikinä myynyt huutonetissä joten niistä en osaa sanoa.

Perusvaatteita kannattaa varmaankin myydä isommissa paketeissa. Eipä minulla ainakaan kiinnosta alkaa huutamaan jotain yhtä bodya hintaan 2¿ ja siihen vielä postituskuluja erikseen. Laittaa yhteen pakettiin vaikkapa 5 puseroa ja ennenkaikkea samaa kokoa. Jotain todella hienoja voi sitten myydä yksitellen, esim mekko tai pusero ja housut-settinä. Itse myyn ulkovaatteet settinä: haalari, lakki ja käsineet ja jopa välipuku samaan pakettiin, Erityisesti jos ostettu samaan sävyyn sopiviksi, silloin taatusti nousee hinta korkealle.

Vierailija
2/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menossa myyntiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöhinnaksi kannattaa tosiaan laittaa aika alhainen hinta, kyllä se siitä nousee jos myynnissä on kunnon tavaraa. Usein huomaa hyvänkin tuotteen jäävän vaille huutoja jos alkuhinta on tosi korkea ja vaikka muuten hinta ko tuotteella menee reippaasti alkuhinnan ylikin. Tulikos selkeesti sanottua???

Itse en jaksa huutiksessa myydä ns. tavallista käyttövaatetta (teettää liikaa duunia =) ), ne myyn parissa tunnissa kirppiksellä itse hintaan 0.50¿ kappale. Minulle itselleni käytetty vaate on tasan käytetty vaate merkistä riippumatta. Menee ihan normaaliin käyttöön. Huutiksessa oon myynyt sitten vähän hinnakkaammat, Ruskovillat, Babygapin takit yms. ja jos/kun jotain käyttämätöntä jää pieneksi.

Vierailija
4/6 |
23.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja suostuisitko myymään vaatteita suoraan kotoasi?

Itse olen myynyt niin ja se on tosi kätevää. Ei tarvitse kuvata eikä kuvailla vaatteita eikä pakata ja lähetellä niitä.

Voisin mieluusti tulla ostelemaan ainakin 86-92-senttisiä tyttöjen vaatteita.

P.S. Anteeksi röyhkeyteni, jos suoraan myyminen ei kiinnosta... = )

Vierailija
5/6 |
24.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinanii: laittele viestiä, josko päästäisiin kaupantekoon ;-)

Vierailija
6/6 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän se yksi viesti tuolta välistä katosi... Eli uudelleen... Myyn mielelläni suoraan, jos kiinnostuneita löytyy. Vauvojen vaatteet ovat lähinnä unisex-värejä, mutta isommat 80-104 pääasiassa tyttöjen vaatteita.

Asun pk-seudulla, joten Niinanii tervetuloa ostoksille ;-).

Tässä meiliosoite, johon kaikki kiinnostuneet voivat laittaa viestiä masunasu1975 @ hotmail.com (poista välit)