Heh :) Naapurin 13-vuotias tyttö on ihastunut kolmikymppiseen mieheeni.
Tyttö vilkuilee miestäni ja katselee ihailevasti. Yrittää sellaista ujoa flirttiä. Voi toista, jotenkin söpöä. :) No, tytön äiti on yh, joten ymmärrettävää, että hakee miehiltä huomiota. Onneksi kohdalle osui mieheni, joka ei ole teinityttöjen perään, joten flirttailu on turvallista tytölle.
Kommentit (11)
Itse en ole koskaan kertonut läheiselle serkulleni, että hänen miehensä vokotteli minua sänkyyn, kun olin 14-vuotias (" olet sen kuitenkin jo tehnyt" ). Se oli jotenkin niin tavattoman härskiä, ja jos mieheltä olisi kysytty, hän todennäköisesti olisi väittänyt, että " olin sitä vailla" tmv.
Mieheni on hyvännäköinen ja -kroppainen. Tuon ikäisellä tytöllä alkaa jo hormonit hyrrätä ja varmasti alkaa tiirailla nuoria miehiä. ;) Eihän siinä mitään pahaa ole. Kyllähän tuon ikäiset fanittaa esim. rock-yhtyeitä, joissa on aikuisia miehiä. Ja ovat ihastuneita vaikkapa Brad Pittiin yms. Ihan luonnollista.
-ap-
miten asiaan liitty se, että tytön äiti on yh?
että tyttö ei saa tarvitsemaansa ihailua isältään, niin yrittää kömpelösti hakea sitä toisilta miehiltä.
ap
eli suosivat idolirakkauksia ja rakastuvat opettajiinsa ja naapurin miehiin. Vasta myöhemmässä vaiheessa rakkauden kohteet tulevat samalle tasolle. Sillä ei ole merkitystä, onko äiti yh vai ei, kun 13-vuotias rakastuu saavuttamattomaan kohteeseen.
sitä miehen hyväksyntää ja läheisyyttä hakee sitten vanhemmista miehistä.
Vierailija:
miten asiaan liitty se, että tytön äiti on yh?
että menkääs kuulkaa väestöliiton nuorille tarkoitettuun valistuskoulutukseen tai hankkikaa jostain käsiinne Seksuaalisuuden portaat.
Sitten kun olette sisäistäneet sen, niin tulkaa sitten lukemaan näitä omia yh-teorioitanne!
Tiedän parikin tapausta, joissa 13 v. tyttö on " seurustellut" kolmekymppisen miehen kanssa - toisessa tapauksessa mies jopa jätti vaimonsa ja 2 pientä lastaan!!
Kouluterkkari ihmetteli, kun seiskaluokkalaisessa oli jotain " outoa" .. Myöhemmin suhde paljastui.
voihan vaikka miehesi halutakkin vähän nuolaista nuorta lihaa, mistäs sen ajatukset tiedät..
Mies on lähinnä vaivaantuneen huvittunut tytön ihailusta :) Ihan turvallisesti tyttö voi ihailla miestäni, ei siinä mitään. En ole mitenkään huolissani tytöstä tai miehestäni.
ap
Se on ihan totta ja tutkittua. Ei tietenkään aina näin.