Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjetön väsymys -minkä takia?

Vierailija
21.09.2007 |

Olen ollut nyt viikon verran aivan käsittämättömän väsynyt. Olen niin väsynyt, että voisin mennä nukkumaan jo puolen tunnin kuluttua heräämisestä. Nukun nyt 8-9 tuntia yössä, normaalisti pärjään ihan hyvin 7 tunnin yöunilla. Työpäivän aikana en juuri uskalla istahtaa alas, kun pelkään nukahtavani. Kovaa palelua on myös ollut.

Elämäntilanteeni on sellaisessa vaiheessa, että työkuviot tulevat muuttumaan tuossa kuukauden kuluttua jonkun verran, ja se tietysti mietityttää. Pari viikkoa sitten olin hurjassa flunssassa ja jouduin syömään antibioottikuurin. Voisivatkohan nämä asiat vaikuttaa asiaan..

Tietysti mieleen tuli raskaus, joka voisi kyllä olla aivan mahdollinenkin, mutta epäilen kovasti, koska olemme yrittäneet kolmatta lasta jo monta vuotta. Enkä kyllä muista raskauden ensioireena olleen kamalaa väsymystä. Menkkojen pitäisi alkaa aivan lähipäivinä, joten eiköhän tuokin mahdollisuus häviä pian.

Kunhan pohdin...

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempiin kuuluu palelu ja väsymys. Toki samat vaivat voivat johtua myös sairastamastasi flunssasta. Jos raskaustesti ei ole positiivinen ja oireet jatkuvat, pyydä päästä mittauttamaan kilpirauhasarvosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi